آیت الله شب زنده دار:

رهبر انقلاب نسبت به مسائل حوزه اشراف کامل دارند

تاریخ انتشار:
عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل تمام حوزه های علمیه اشراف کامل دارند، خواستار توجه به رهنمودها و مطالبات ایشان شد.
آیت الله شب زنده دار

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری رسا، آیت الله شب‌زنده‌دار عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی و جامعه‌ مدرّسین حوزه‌ علمیه‌ قم در دیدار اعضای ستاد رونمایی از منشور حوزه و روحانیت، به ویژگی جامع‌الأطرافی رهبر معظّم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یکی از جلوه‌های جامع‌الأطرافی ایشان را وقوف بر مسائل تمام حوزه‌های علمیه دانست.

عضو جامعه‌ مدرّسین حوزه‌علمیه‌ قم با ذکر خاطراتی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سیره‌ عملی تربیتی ایشان، بر علاقه‌مندی و دغدغه‌مندی راستین رهبر انقلاب نسبت به حوزه، تأکید کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان رهنمودهای حوزوی مقام معظّم رهبری را برآمده از خوش‌سلیقگی و نیز اشراف بر مسائل و آرمانهای حوزه دانستند و بر این اساس، توجّه به این رهنمودها را بسیار محترم و مغتنم دانستند.

آیت‌الله شب‌زنده‌دار با تبریک مکرّر به تولیدکنندگان این اثر و همّت و عزم ایشان، این اثر را کار بسیار شاییسته دانست و با دعا جهت نشاط و موفّقیت روزافزون دست‌اندرکاران این اثر، نکاتی را در راستای برگزاری متناسب این رونمایی متذکّر شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.