مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در جمع روحانیون:

دشمن به دنبال روزنه نفوذ در حوزه است/ روحانیت انقلابی به بودن در کنار مردم افتخار می کند

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه روحانیت به بودن با مردم افتخار می کند، گفت: روحانیت همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود، چون رسالت روحانیت خدمت به دین و مردم است و نمی تواند جدای از مردم باشد.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، شنبه شب در جلسه جامعه روحانیت مرکز استان بر ضرورت حفظ و تقویت روحیه انقلابی روحانیت تاکید کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه حوزه و روحانیت انقلابی خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: امروز همه توان روحانیت باید در جهت حمایت از انقلاب و نظام اسلامی بکار گرفته شود.

وی با اشاره به این که در طول تاریخ همواره جریان های انحرافی تلاش کردند تا روحانیت و حوزه را از مسیر اصلی خود منحرف کنند، بیان داشت: امروز نیز این جریان های خطرناک در پی انحراف در اهداف حوزه و روحانیت هستند.

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر این که امروز بیش از هر زمان دیگری باید مراقب جریان هاب معاند و انحرافی در حوزه باشیم، خاطرنشان کرد: امروز جریان های سکولار به شدت در کمین نشسته اند تا در حوزه نفود کنند و جریان حوزوی را در کشور زمین گیر کنند.

وی با بیان این که حوزه و روحانیت با تفکر و روحیه انقلابی می تواند سد محکمی در برابر توطیه های دشمنان باشد، تصریح کرد: حوزه با تفکر انقلابی می تواند اسیب های احتمالی به سمت خود را خنثی کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه تفکر انقلابی همواره نظام اسلامی را در برابر دشمن واکسینه کرده است، ادامه داد: امروز نیز حفظ و بقای این کشور در گرو حفظ و تقویت این تفکر اصولی در همه بخش های کشور است.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیان باید بدانند دشمن برای ضربه زدن به جایگاه روحانیت مصمم بوده و منتظر روزنه ای برای تحقق اهداف شوم خود است، افزود: روحانیت باید با تفکر و روحیه انقلابی مانع تحقق توطیه دشمنان اسلام و انقلاب شود.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که روحانیت انقلابی پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: امروز حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از جمله مهم ترین وظایف روحانیت انقلابی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که روحانیت در حساس ترین و بدترین شرایط پشتیبان انقلاب بوده است، بیان داشت: این پشتیبانی در چهار دهه اخیر در عرصه های مختلفی نمود عینی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حمایت های گسترده علما و روحانیان و همراهی مردم به پیروزی رسید، بیان داشت: این قشر اثرگذار حتی لحظه ای از رسالت واقعی خود در برابر اسلام و انقلاب عقب نشینی نکرده و همواره حضوری تعیین کننده در انقلاب داشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علیرغم همه تلاش های دشمنان، جایگاه روحانیت هیچ گاه تضعیف نشده است، بیان داشت: روحانیت همیشه مهم ترین مرجع فکری و فرهنگی مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه عده ای همواره مخالف نقش آفرینی و حضور در صحنه روحانیت در جامعه بوده اند، خاطرنشان کرد: حضور روحانیت در هر عرصه ای با موفقیت های بسیاری برای انقلاب و نظام همراه بوده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان اینکه تلاش دشمنان برای  ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت بی فایده است، افزود: علما و روحانیت همواره مورد اطمینان و وثوق مردم بوده اند و این محبوبیت و علاقه همچنان در مردم وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه روحانیت به بودن با مردم افتخار می کند، گفت: روحانیت همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود، چون رسالت روحانیت خدمت به دین و مردم است و نمی تواند جدای از مردم باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.