ابراز نگرانی دوباره آیت الله العظمی سبحانی از آمار تلفات جاده ای /گناه از دست دادن سرمایه ها با کیست ؟

تاریخ انتشار:
حضرت آیت الله سبحانی با اشاره به مرگ صدهانفر در جادها بو یژه در ایام نوروز گفتند: باید بررسی شود از دست دادن این سرمایه گناهش با کیست؛ البته آمار زخمی‌ها که بیش از کشته‌ها است و حتی برخی از این زخمی‌ها نیز جان خود را از دست می دهند.
آیت الله العظمی سبحانی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول در مسجد اعظم قم، با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم(ع)، اظهار داشتند: آن حضرت درباره اهمیت عقل بحث کرده و مکتب شیعه را به عنوان مکتب عقلی معرفی می‌کنند.

ایشان ابراز داشتند: این امر نشان می‌دهد مکتب شیعه مکتب عقلانیت و تفکر است و این گونه نیست که هر کسی هر چه گفت آن را بپذیرد.

حضرت آیت‌الله سبحانی با اشاره به آمار نگران کننده تصادفات رانندگی خاطرنشان ساختند: سرمایه بزرگی است؛ باید بررسی شود از دست دادن این سرمایه گناهش با کیست؛ البته آمار زخمی‌ها که بیش از کشته‌ها است و حتی برخی از این زخمی‌ها نیز جان خود را از دست می دهند.

این مرجع تقلید تصریح کردند: به جای این که رسانه‌ها در ایام عید مردم را به مسجد، تقوا و صله رحم دعوت کنند، تبلیغ سفر می‌شود، بنابراین باید در این زمینه فکر و تعقل کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.