آیت الله طبرسی:

تحولات منطقه بدون نقش آفرینی ایران به بن بست می رسد

تاریخ انتشار:
آیت الله طبرسی با اشاره به این که تحولات منطقه بدون نقش آفرینی ایران به نتیجه نخواهد رسید، گفت: آمریکایی ها امروز اذعان دارند که میلیاردها دلار در خاورمیانه سرمایه گذاری کردند، اما سودی برای آنها نداشته، چون نقش محوری در منطقه با جمهوری اسلامی ایران است.
طبرسی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری رسا، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مدیر کل و معاونان بنیاد مسکن استان، تشکیل بنیاد مسکن را یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این نهاد خدمت گزار به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی راه اندازی شد.

وی با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف کمک به محرومان و مستضعفان از سوی امام خمینی(ره) تشکیل شده است، افزود: این نهاد انقلابی در طول دهه های اخیر خدمات ارزشمندی را به جامعه محرومان کشور ارائه داده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رسیدگی محرومان و مستضعفان از جمله مهم ترین شعارهای انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب همواره دغدغه رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان را داشتند.

آیت الله طبرسی با بیان این که خدمات این گونه نهادهای انقلابی و خدماتی باید بیشتر برای جامعه تبیین و تشریح شود، تصریح کرد: خوشبختانه خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی و کمک به قشر آسیب پذیر جامعه قابل قبول بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از بنیاد مسکن به عنوان یکی از پناهگاه های مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: همه مسؤولان کشور باید بدانند که مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت کردن به آنها وظیفه هر مسؤول در نظام اسلامی است.

وی با تأکید بر این که جلب رضایت مردم باید اولویت نخست همه مسؤولان و مدیران نظام اسلامی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: موضوع مسکن یکی از نیازهای اساسی هر خانواده است که باید در تحقق این امر تسهیل شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که خوشبختانه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد خدمات ارزشمندی در مناطق مختلف هستیم، تصریح کرد: عده ای تلاش می کنند تا این خدمات و دستاوردهای ارزشمند را نادیده بگیرند.

آیت الله طبرسی، نادیده گرفتن خدمات و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را خیانت بزرگی به انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید در کنار بیان نقاط ضعف و کاستی های احتمالی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی نیز دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی مناطق روستایی از حداقل امکانات برای زندگی بی بهره بودند، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مسیر پیشرفت و توسعه را در بخش های مختلف کشور فراهم کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی ملت ایران را به الگویی بارز در جهان تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد: در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران، گفتمان انقلاب اسلامی در جهان هر روز در حال گسترش یافتن است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز دشمنان از نقش آفرینی نظام اسلامی در عرصه های منطقه ای و جهانی عصبانی هستند، تصریح کرد: آمریکا و همپیمانان غربی و عربی اش همه توان خود را به کار گرفته اند تا مانع نقش آفرینی جمهوری اسلامی در منطقه شوند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که تحولات منطقه ای بدون نقش آفرینی جمهوری اسلامی به نتیجه نخواهد رسید، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها امروز اذعان دارند که میلیاردها دلار در خاورمیانه سرمایه گذاری کردند، اما سودی برای آنها نداشته، چون نقش محوری در منطقه با جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، تصریح کرد: دنیا بداند که هیچ قدرتی در جهان نمی تواند اقتدار و عظمت ملت ایران را در دنیا خدشه دار کند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که امروز به برکت ولایت و رهبری ملت ایران به یک ملت بزرگ در جهان مورد توجه قرار دارند، افزود: حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف این انقلاب، به کشورمان عظمتی داده که در دنیا مثال زدنی است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.