رونمایی از کتاب سخنگوی نغمه های بهشتی

تاریخ انتشار:
به همت گروه تبلیغی میعاد و با حضور معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد کتاب و نرم افزار واقعیت افزوده نغمه های بهشتی رونمایی شد.
رونمایی کتاب نغمه های بهشتی

جواد دلاوری مسئول بخش تبلیغ مکتوب، ادبی و هنری معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار بلاغ بیان داشت: یکی از تولیداتی که در این بخش به مرحله توزیع رسیده است کتاب و نرم افزار واقعیت افزوده نغمه های بهشتی است.
دلاوری گفت: این کتاب به همت گروه تبلیغی میعاد و با حضور معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد و حجت الاسلام و المسلمین قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان و جمعی از مدیران و فعالان مؤسسات قرآنی در سالن همایش های پژوهشکده باقرالعلوم سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.
دلاوری به ویژگی های این کتاب اشاره کرد و گفت : کتاب نغمه های بهشتی بر پایه فناوری و تکنولوژی واقعیت افزوده (AR) تولید شده است. این کتاب اولین کتاب سخنگوی قرآنی است که با محوریت آموزش 5 سوره از جزء 30 قرآن کریم تولید گشته و در آن مفهوم و شعر کودکانه هر سوره تدوین شده است.
وی در ادامه افزود: از جمله ویژگی های دیگر این کتاب، تولید نرم افزار واقعیت افزوده نغمه های بهشتی و نرم افزار بازی با ستاره ها است که کودکان می توانند هم زمان با بازی پازل و رنگ آمیزی مرتبط با هر سوره، قرائت و مفهوم آن سوره را نیز آموزش ببینند. به همین جهت پیشنهاد می گردد
علاقمندان نرم افزار نغمه های بهشتی و نرم افزار بازی با ستارها را از لینک زیر دانلود کنند و همچنین برای تهیه کتاب به انتشارات کتابک مراجعه فرمایند.

لینک دانلود نرم افزار نغمه های بهشتی

لینک دانلود نرم افزار بازی با ستاره ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.