آیت‌الله نوری‌همدانی:

مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است/طرح مذاکره مجدد با آمریکا بی تردید خیانت است

تاریخ انتشار:
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است، گفت: عده‌ای هم به‌جای اینکه مرهم باشند نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بینند که یک مسئول می‌آید و مشکلات آن‌ها را کتمان می‌کند بر ناراحتی آن‌ها افزوده می‌شود.
نوری همدانی

به گزارش بلاغ، به‌نقل از دفتر آیت‌الله نوری‌همدانی، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم اظهار داشت: باید تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد. مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی است و عده‌ای هم به‌جای اینکه مرهم باشند نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بینند که یک مسئول می‌آید و مشکلات آن‌ها را کتمان می‌کند بر ناراحتی آن‌ها افزوده می‌شود.
مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی‌رحمانه هم مشغول است اما باید توجه داشت مدیریت هم ضعیف است، هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد.
وی گفت: مسئولان نباید از تذکر برآشفته شوند، روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران وضعیت معیشت و اقتصاد هستند و از علما، مراجع و حوزه می‌خواهند نسبت به وضع موجود تذکر دهند.
آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه "مردم باید بدانند ما هم همدرد آن‌ها هستیم و مشکلاتشان را بازگو می‌کنیم"، خاطرنشان کرد: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن زبان‌دراز بودن دشمن شد و الآن هم عده‌ای بحث مذاکره مجدد را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است.
وی تصریح کرد: نباید مسائل حاشیه‌ای مطرح شود بلکه همگان باید با وحدت و همدلی به‌فکر مقابله با دشمن باشند و برای حل مشکلات مردم از مسائل اختلافی پرهیز شود.
استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: این انقلاب و نظام خون‌بهای هزاران شهید است و باید به هر قیمت که شده از آن حفاظت کرده و از ارکان آن یعنی اسلام، ولایت‌فقیه و مردم محافظت و از میدان دادن به دشمن جلوگیری کرد. باید یک‌صدا و آن‌هم صدای وحدت از جامعه بلند شود و مسئولان با پیروی از رهبری و توصیه‌های امام راحل مشکلات را حل کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.