تولید مستند زندگی آیت الله خرازی از مجموعه "با من نگاه کن"

تاریخ انتشار:
مستند پیرامون آیت الله خرازی (دام ظله) یک قسمت از مجموعه مستند "با من نگاه کن" است به کارگردانی یزدان پرونده عضو گروه تبلیغ رسانه ای افق که به سفارش سازمان فرهنگی هنری اوج در حال ساخت است.
یزدان پرونده

یزدان پرونده عضو گروه تبلیغ رسانه ای افق در گفتگو با خبرنگار بلاغ، گفت: مستندی پیرامون آیت الله خرازی (دام ظله) از مجموعه مستند "با من نگاه کن" به کارگردانی یزدان پرونده عضو گروه تبلیغ رسانه ای افق در حال تولید است. مستند پیرامون آیت الله خرازی (دام ظله) یک قسمت از  مجموعه مستند "با من نگاه کن" است که به سفارش سازمان فرهنگی هنری اوج و به تهیه کنندگی احمد شریف زاده و کارگردان‌های مختلف در حال ساخت است؛ کارگردانی این قسمت، مستند آیت الله خرازی، به عهده بنده است.
کارگردان مستند "با من نگاه کن" اظهار داشت: هدف از ساخت این مستند، معرفی علمای عارف است البته نه به عنوان یک مستند بیوگرافی و پوتره، بلکه همچنان که از  اسم مستند هم پیداست "با من نگاه کن" نگاه عارفانه شخصیت آیت الله خرازی به زندگی و دنیا است. این مستند با یک بیان جدید و بدیع  نگاه آیت الله خرازی را به زندگی معرفی می‌کند. ما در این عصر تلاش کردیم یک ساختار متفاوت داشته باشیم و دیوارهایی که تا الآن بین مخاطب و علماء وجود داشته در این مستند برداریم.
عضو گروه تبلیغ رسانه ای افق در اشاره به اینکه فیلم سازی یک نوع تبلیغ است، گفت: من هنر و به‌ویژه مستندسازی را یک ابزار مناسب برای تبلیغ می‌دانم و به‌نظر من یکی از روش‌های مؤثر در تبلیغ می‌تواند باشد. لذا بیشتر کارهای که تولید کرده ام با نگاه تبلیغ رسانه ای  بوده است از جمله مستند "روژ الست" و مستند "واقف منزل". مستند "روژ الست" که با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ساخته شده است پیرامون عزاداری مردم اهل سنت کردستان برای امام حسین علیه السلام می‌باشد که در عین حال به زندگی شاعر اهل سنت مولوی کُرد که در رابطه با اهل بیت اشعار بسیاری سروده است نیز می پردازد، این مستند توانسته است در جشنواره های زیادی جایزه بگیرد. در حال حاضر یک کار داستانی هم با دفتر تبلیغات اسلامی شروع کردیم که هنوز در مرحله پیش تولید است.
یزدان پرونده در پایان با اشاره به وظیفه تبلیغی طلبه ها گفت: هر طلبه ای وظیفه دارد در عرصه تبلیغ فعالیت داشته باشد و یکی از مهم ترین وظایف طلاب در واقع تبلیغ است و من این وظیفه را با مستند سازی سعی می‌کنم به جا بیاورم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.