معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

درست است که ما مشکلات متعددی داریم ولی هیچ کدام از این ها نباید تبدیل به نا امیدی شود

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد: ،درست است که ما مشکلات متعددی داریم ولی هیچ کدام از این ها نباید تبدیل به نا امیدی شود دشمن همین را می‌خواهد که روحانیت و مردم را از ظرفیت این نظام مقدس نا امید کند.
سعید روستاآزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد، معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی امروز در همایش راویان مکتب حسینی ویژه مبلغان ماه محرم که در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: امسال به اقتضای چهلمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین موضوعات، اتفاقات و شرایط خاص عمومی کشور یک رنگ بوی دیگری گرفته و با رویکرد تبیین ظرفیت ها و توانمندی‌ها نظام انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
وی با بیان برخی مشکلات افزود: درست است که ما مشکلات متعددی داریم ولی هیچ کدام از این ها نباید تبدیل به نا امیدی شود دشمن همین را می‌خواهد که روحانیت و مردم  از ظرفیت این نظام مقدس نا امید شوند.
معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اظهار این که قطعا وضعیت ما مانند هشت سال دفاع مقدس نیست افزود: ما مردم ایران همیشه در تحریم بودیم و معتقد هستیم این ظرفیت را مردم و مسئولان دارند که بتواند این مسائل را حل کنند.
حجت الاسلام روستاآزاد بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی هر عامل تضعیفی که می توانستند بر علیه انقلاب انجام دادند و هر بارهم با شکست مواجه شدند دلیل این شکست هم عنایات خاصه ی معصومین علیهم السلام، خصوصا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شاهد و ناظر وقایع هست و همیشه عنایات خاصه ای نسبت به این نظام داشته اند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.