رئیس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

اهداف بخش فضای مجازی در نمایشگاه یادیاران تبیین ابعاد مختلف جنگ نرم است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: اهداف بخش فضای مجازی نمایشگاه یادیاران تبیین ابعاد مختلف جنگ نرم در کنار معرفی و تبیین چالش ها و دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین وحیدرضا ملکی، رئیس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، از برپایی غرفه ی فضای مجازی در نمایشگاه یادیاران خبر داد.
تبیین فرصت های مجازی
نمایشگاه یاد یاران که هر ساله به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می گردد،  بخشی از نمایشگاه را به فعالیت های فرهنگی اختصاص می دهد که با یک نوآوری بخشی را به بحث جنگ نرم و حوزه فضای مجازی اختصاص داده است. طبق برنامه ریزی صورت گرفته از طرف مسوولین نمایشگاه عناوین و محورهای را برای هر یک از غرفه های این بخش در نظر گرفته اند که عبارتند از: فرصت های فضای مجازی، تهدیدات و آسیب های فضای مجازی، مقاومت فضای مجازی، دست آوردها، با قهرمانان ، بازی های دیجیتال و چندین غرفه دیگر. با توجه به رصد و شناسایی صورت گرفته از طرف مسوولین این بخش از نمایشگاه و اطلاع از ظرفیت های سازمان های مرتبط با این حوزه در استان، هر یک از این محور های به نهاد و یا موسسه ای فعال محوّل گردیده است. مثلا موضوع تهدیدات و آسیب های فضای مجازی به پلیس فتای استان، بخش دستاوردها به پارک علم و فناوری استان و بخش فرصت های فضای مجازی را بر عهده معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین قراد داده شد که با همکاری روابط عمومی دفتر تبلیغات در نمایشگاه حضور پیدا کرده ایم.
ارائه محتوای دیجیتال در راستای آموزش برای حضور آگاهانه در فضای مجازی
​​​​​​ما سعی کردیم ضمن نمایش محصولات گروه های تبلیغی و نمونه فعالیت مبلغان، با تهیه و ارائه بروشورهای دهگانه و پک محتوای دیجیتال در راستای ایجاد انگیزه برای حضور آگاهانه، پیشگیری از تهدیدات در حوزه خانواده و ارتقاء سواد کاربری بازدیدکنندگان با ارائه راهکارهای کاربردی گامی در جهت آگاهی بخشی مخاطبان خود برداریم. همچنین برای آشنایی و آمادگی افراد علاقه مند به ورود به این عرصه و ارتقاء توانمندی مهارتی فعالان فضای مجازی اقدام به ارائه فیلم های آموزشی و کاربردی به متقاضیان می نماییم.
معرفی فعالیت های مبلغان و گروه های تبلیغی
اهداف بخش فضای مجازی نمایشگاه یادیاران تبیین ابعاد مختلف جنگ نرم در کنار معرفی و تبیین چالش ها و دستاوردهای دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت می باشد که قطعا یکی از ابعاد مهم آن فرصت هایی است که فضای مجازی جهت مقابله با اهداف دشمن و معرفی اسلام ناب و ارزش های انقلاب اسلامی در اختیار ما قرار داده است.
حجت الاسلام ملکی افزود: در غرفه فرصت های فضای مجازی در صدد هستیم تا ضمن ارائه آگاهی های لازمه به بازدیدکنندگان به معرفی فعالیت های مبلغان و گروه های تبلیغی در راستای تبیین فرصت هایی است که در زمینه های مختلف در مرحله عمل از طرف آنها ثبات شده است.
منتظر حضور فعالان و علاقمندان عرصه فضای مجازی هستیم
زمان : 31 شهریور تا 6 مهر
از ساعت 17 تا 23
مکان: محل دائمی نمایشگاه دفاع مقدس- انتهای شهرک قدس، به سمت مسجد مقدس جمکران.
وی در پایان از همه مبلغان گرامی و گروه های تبلیغی دعوت به عمل آورد و با توجه به برنامه های جذاب و متنوع در نظر گرفته شده از نمایشگاه یاد یاران بهمراه خانواده های محترمشان بازدید نمایند.
گزارش تصویری
 

 

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.