تولید فیلم کوتاه "یادگار پدر" با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی به اتمام رسید

تاریخ انتشار:
تولید فیلم کوتاه "یادگار پدر" به گارگردانی فاطمه سعیدیان از مبلغان رسانه‌ای تبلیغ نوین به اتمام رسید.
فیلم کوتاه "یادگار پدر"

فاطمه سعیدیان، طلبه فیلم‌ساز در مورد تولید و اکران فیلم کوتاه" یادگار پدر" با خبرنگار بلاغ، گفتگو کرد.
وی گفت: طرح و ایده اولیه یادگار پدر از خانم مرضیه شمخانی است که بر پایه روایتی از امیرالمؤمنین علی علیه السلام مبنی بر اجتناب از قسم خوردن در معامله شکل گرفته است. امام علی علیه السلام می‌فرماید: ایاکم و الحلف فأنه ینفق السلعه و یمحق البرکه. سوگند مخورید که این کار گرچه کالا را به فروش می‌رساند و برکت را می‌برد. لذا این روایت دست مایه‌ای برای طرح فیلمنامه یادگار پدر قرار گرفته است.
عضو گروه "رویش قلم" در اشاره به روند تولید فیلم اظهار داشت: ما برای تولید این اثر از نگارش فیلمنامه تا ضبط و بعد هم تدوین مدت یک ماه به طور جدی زمان گذاشتیم و خدا را شکر از نتیجه کار هم راضی هستیم. دوستان طلبه­ی من در پشت صحنه کمک بسیاری به من کردند و حتی برخی خانم‌های بازیگر ما طلبه هستند از جمله خانم معصومه مهرنوروزی که در این کار همراه و همکار بنده بودند از بانوان طلبه فعال در عرصه فیلم سازی هستند.
کارگردان فیلم "یادگار پدر" با تشکر از حمایت دفتر تبلیغات اسلامی قم از تولید "فیلم یاگادر" پدر افزود: جا دارد از حسن اعتمادی که مسئولین امر به خواهران داشتند و خواهران را در تولید آثار مشارکت دادند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم. این اتفاق مبارک و فرخنده‌ای است که خواهران طلبه فیلم ساز از حمایت نهاد فرهنگی چون دفتر تبلیغات برخوردارند و برای شکوفا شدن استعدادهای فیلمسازی خواهران طلبه عرصه مناسبی است.
فاطمه سعیدیان در توصیه به بانوان طلبه علاقه مند به فیلم سازی گفت: بی شک رسانه و فیلم سازی زبان و گویش نوینی در ادبیات تبلیغ پیش روی مبلغین قرار داده است. مجهز شدن به این ابزار از بایسته‌های تبلیغی نوین است و طلاب خواهر فعال و علاقمند به فیلم سازی فضای نوینی را در عرصه تبلیغ دینی تجربه خواهند کرد.
وی در پایان ضمن تشکر از حمایت‌های عوامل فیلم یادگار پدر گفت: من این اثر ناچیز را به تمام بانوان قالی باف شهر مقدس قم تقدیم می‌کنم که پیشکستوان هنر در شهر قم هستند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.