اداره کل اطلاع رسانی تبلیغ نوین:

حضور جمعی مبلغان رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی در دومین گردهمایی یاوران رسانه‌ای اربعین

تاریخ انتشار:
دومین گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین در سالن همایش های وزرات کشور با جمعی از مبلغان رسانه ای و اصحاب رسانه برگزار شد.
دومین گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین

محمد امین سعادتی، کارشناس بخش تولیدات رسانه ای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفتگو با خبرنگار بلاغ، گفت:در این همایش علاوه بر مبلغان رسانه ای بیش از 500 نفر از خبرنگاران، عکاسان، مستندسازان و فعالان فضای مجازی حضور داشتند.
وی با اشاره به ظرفیت دینی و رسانه ای مبلغان نوین افزود: با دعوت ستاد برگزاری مراسم اربعین در این همایش شرکت کردیم تا زمینه حضور مبلغان رسانه ای اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین را در مراسم اربعین فراهم کنیم. هدف از حضور این مبلغان پوشش رسانه ای این مراسم به شکل اختصاصی و البته ایده یابی و سوژه یابی برای ساخت آثار فاخر با موضوع اربعین است.
سعادتی در ادامه اظهار داشت: در این همایش حجت‌الاسلام احمدی رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین، حجت الاسلام کریمیان رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی، دکتر ذوالفقاری رئیس ستاد اربعین، دکتر شهریار حیدری دبیر ستاد اربعین، حجت الاسلام پناهیان، دکتر خوشرو معاون رسانه ای کمیته فرهنگی اربعین دکتر محمد زاده رئیس شبکه قرآن و معارف به ایراد سخنرانی پرداختند. پس از این همایش  چهار کارگاه آموزشی با موضوع «انتقال تجربیات اقتضائات، خبرنگاری، عکاسی، مستند سازی و شبکه های اجتماعی» برگزار شد.
کارشناس اداره اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه ای در پایان ضمن تشکر از دکتر خوشرو معاون رسانه ای کمیته فرهنگی اربعین گفت: فعالان رسانه ای می توانند با پوشش مناسب رسانه ای مراسم مذهبی اربعین ابعاد این حرکت مردمی را بیش از پیش به تمام دنیا معرفی کنند. مسلما کسانی که  تخصص دینی و مهارت رسانه ای دارد در پوشش رسانه ای این مراسم نگاه دقیق تری خواهند داشت. لذا از  تبلیغات اسلامی قم و همچنین ستاد برگزاری اربعین که زمینه حضور مبلغان رسانه ای را در مراسم اربعین فراهم کردند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.