به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

اعزام بیش از 700 مبلغ در قالب اعزام های عمومی و تخصصی در دهه آخر صفر

تاریخ انتشار:
دفتر تبلیغات اسلامی به منظور تقویت، تعمیق، گسترش باور های دینی و نیز پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه مسئله اعتیاد، طلاق و فرق انحرافی اقدام به اعزام بیش از 700 مبلغ به مناطق مختلف کشور نموده است.
اعزام بیش از 700 مبلغ در قالب اعزام های عمومی و تخصصی در دهه آخر صفر

به گزارش خبرنگار بلاغ، دفتر تبلیغات اسلامی به منظور تقویت، تعمیق، گسترش باور های دینی و نیز پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه مسئله اعتیاد، طلاق و فرق انحرافی اقدام به اعزام بیش از 700 مبلغ به مناطق مختلف کشور نموده است .
این اعزام در قالب مبلغان و گروه های تخصصی، گروه های جهادی و گروه ها و مبلغان عمومی به سراسر کشور از جمله استان های کرمانشاه، خوزستان، البرز، تهران و قم انجام گرفته است.
مبلغان اعزامی با حضور در مساجد، حسینیه ها، مدارس، پارک ها و سایر اماکن عمومی ضمن برگزاری برنامه های ویژه دهه آخر صفر و بیان معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام و برگزاری جلسات مشاوره در عرصه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی مباحث مرتبط با مهارت های زندگی و خانواده و سبک زندگی اسلامی را  ارائه می نمایند.
اعزام دهه آخر صفر به مدت ده روز از تاریخ 8 لغایت 17 آبان بوده و ثبت نام مبلغان اعزامی طی مدت 7 روز از اول لغایت 7 آبان انجام گرفته است.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.