رئیس اداره اعزام مبلغان نخبه معاونت فرهنگی تبلیغی خبر داد:

اعزام مشاور برای مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی

تاریخ انتشار:
رئیس اداره اعزام مبلغان نخبه معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری 10 جلسه مشاوره عمومی برای مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی در 2 استان کهگیلویه و بویراحمد و قم خبر داد.
عباس زاده

به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی عباس زاده با اشاره به ضرورت مقابله با آسیب‌ های اجتماعی ابراز داشت: دفتر تبلیغات اسلامی مشاورانی را برای مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی به استان های کهگیلویه و بویر احمد و قم اعزام کرده است.
وی با بیان این که مشاوران اعزامی کلاس های آموزشی را برای طلاب و فعالان فرهنگی در استان های مقصد برگزار می‌کنند، افزود: تاکنون 6 جلسه مشاوره عمومی در شهرستان بروجن استان کهگیلویه و بویر احمد و 4 جلسه مشاوره عمومی در استان قم برای طلاب و فعالان فرهنگی استان برگزار شده که از استقبال خوبی برخوردار بوده است.
رئیس اداره اعزام مبلغان نخبه معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: در همین راستا، اخیراً 50 مبلغ نخبه را طی اردویی به بازدید از نمایشگاه آسیب های اجتماعی قوه قضائیه در قم بردیم و مبلغان نخبه با بیشترین آسیب های اجتماعی در سطح جامعه آشنا شدند تا بتوانند با توجه به نیاز جامعه به تبلیغ و مشاوره بپردازند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.