رئیس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای خبر داد:

کسب چهار جایزه ارزشمند از جشنواره فیلم رضوی توسط مبلغان رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی

تاریخ انتشار:
درخشش گروه های تبلیغ رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و داستانی رضوی

محمدتقی استیری رئیس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای اداره کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه، مستند و داستانی، چهار گروه «فیلم و قلم»، «معین»، «با مؤمنان» و «نگاه برتر» موفق به جلب نظر داوران این جشنواره شدند.

وی ادامه داد: فیلم های مستوره، جمعه گل، لحظه آخر، ابتا و سراج، در این جشنواره، موفق به راهیابی به بخش داوری سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی شدند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی به معرفی آثار برتر گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و عنوان کرد:  فیلم های «مستوره» و «جمعه گل» به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده، از پیشکسوتان تبلیغ رسانه ی و از اعضاء گروه تبلیغ رسانه ای «فیلم و قلم» تولید شده است. فیلم کوتاه «لحظه آخر» به کارگردانی جابر نوری از آثار گروه «معین» است. همچنین فیلم کوتاه «ابتا» به کارگردانی سید محمود شریفی اصل محصول گروه تبلیغی «بامومنان» است. مستند «سراج» نیز به کارگردانی محمدرضا دهستانی از تولیدات گروه «نگاه برتر» می باشد.

استیری خاطرنشان کرد: این آثار با حمایت و همکاری مستقیم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید شده اند. 

وی اظهار داشت: از میان فیلم های راه یافته به بخش داوری، مستند «سراج» موفق به کسب دیپلم افتخار را در بخش کارگردانی، جایزه بهترین تصویربرداری و دیپلم افتخار بهترین تدوین شد. این مستند با دریافت سه جایزه در میان آثار شرکت کننده بیشترین جایزه را از جشنواره فیلم رضوی به خود اختصاص داد. همچنین فیلم کوتاه «لحظه آخر» نیز موفق به کسب دیپلم افتخار جشنواره شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.