مدیر گروه تبلیغی رشد:

طرح تربیت محور بهانه ی خوبی برای صمیمیت طلاب و دانش آموزان است

تاریخ انتشار:
گروه تبلیغی رشد برای سال دوم، طرح تربیت محور را در مدرسه فرقانی قم اجرا می کند.
فعالیت های گروه تبلیغی رشد

حجت الاسلام حسنعلی خوئینی مدیر گروه تبلیغی رشد در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: امسال برای دومین سال، طرح تربیت محور، در مدرسه فرقان توسط گروه تبلیغی رشد برگزار می شود.

وی با اشاره به اثرگذاری این طرح ابراز کرد: در این طرح، طلاب در طول هفته در مدرسه حضور پیدا می کنند و با برگزاری کلاس های معرفتی با موضوعات احکام، اخلاق و عقاید و همچنین ارتباط صمیمی و پاسخ به سوالات دانش آموزان در جهت ارتقاء سطح دانش آموزان، تلاش می کنند.

مدیر گروه تبلیغی رشد خاطر نشان کرد: حضور طلاب در کنار دانش آموزان حتی در زنگ تفریح و ورزش خاطرات خوبی را برای نوجوانان ایجاد می کند که در رفتار سازی این قشر از مخاطب تاثیر بسزایی دارد.

حجت الاسلام خوئینی با بیان اشتیاق دانش آموزان به برگزاری این طرح گفت: هر هفته پنج شنبه ها این طرح برگزار به صورت فوق برنامه اجرا می شود که استقبال پر شور دانش آموزان را در پی دارد. این خود نشان از علاقه ی دانش آموزان به چنین محافلی است.

وی به سایر برنامه های این طرح اشاره کرد و عنوان داشت: سینما، اردو های معرفتی آموزشی در مکان های مقدسی مانند حرم حضرت معصومه (س) و جمکران و نیز تشکیل کلاس های جذاب و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله  فعالیت های گروه تبلیغی رشد در مدرسه فرقانی می باشد.

مدیر گروه تبلیغی رشد در پایان از مدیر و مسئولان این مدرسه جهت همکاری در اجرای این طرح تشکر کرد و افزود: باید این طرح و طرح های مشابه در مدارس و بین دانش آموزان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.