مدير کل سازمان تبليغات اسلامي استان مازندران:

سخن گفتن از انقلاب اسلامی و مسأله‌ی ظهور باید سخن اول هر مبلغی باشد

تاریخ انتشار:
مدير کل سازمان تبليغات اسلامي استان مازندران در نشست مشترک سرگروه های تبلیغی و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی استان مازندران که با حضور مدیران معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به بیان مشکلات و ظرفیت های استان مازندران پرداخت.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مدير کل سازمان تبليغات اسلامي استان مازندران در نشست مشترک سرگروه های تبلیغی و مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی استان مازندران که با حضور مدیران معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی شگل گرفت: امروزه باید سخنان مبلغان امام زمانی(عج) باشد و امید به ظهور را در دل مردم زنده کنیم.

مدير کل سازمان تبليغات اسلامي استان مازندران با اشاره به فرارسیدن 40 سالگي انقلاب اسلامي افزود: همان طور که راهيان نور وجود دارد نياز است که راهيان انقلاب هم ايجاد شود. مردم به مبلغانی که انقلاب اسلامي را برايشان تبيين کنند، نیازمند می باشند. با توجه به اين که مبلغان با تمام توان تبليغ مي کنند بايد راويان انقلاب اسلامي هم باشند.

وي با اشاره به اين که تبليغ نياز به محتوي دارد تصريح کرد: مبلغان زماني که تبليغ مي روند حتما بايد سخنانشان داراي محتوي باشد در این صورت موفق می شوند و اثر گذار است

مدير کل سازمان تبليغات اسلامي استان مازندران خاطر نشان کرد: با توجه به سخنان اخير رهبر انقلاب اسلامي، امروزه بايد اميد به ظهور را در بين مردم زنده کنيم و بايد براي آن ها از امام زمان (عج) سخن گفته شود. گاهي پيش مي آيد که مبلغان در تبليغ هيچ گاه از امام زمان(عج) سخن نمی گویند و اين بسيار بد است، مبلغ باید امام زمان(عج) را بیشتر به مردم بشناسانند و از ظهور او و اومید به آینده بگوییند.

وي گفت: ما در منطقه مبلغان بومی و غیر بومی فعالی داریم که چهار صد مکان تبليغي را تحت پوشش قرار مي دهند. با توجه به سختی های امر تبلیغ در این منطقه و مشکلات فراوانی که پیش روی مبلغان وجود دارد، از دفتر تبلیغات اسلامی حمایت بیشتری را خواستاریم.

حجت الاسلام شکريان با اشاره با هماهنگي و همکاری با بهزيستي استان مازندران گفت: با هماهنگی هایی که با بهزیستی استان صورت گرفته نیاز به مبلغان متخصص در زمینه ی مشاوره است و از دفتر تبلیغات اسلامی خواستاریم که مبلغان متخصص در این زمینه را برای استان مازندران بفرستد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.