توصیه آیت‌الله علوی گرگانی به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

رضایت مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و مردم را اصل قرار دهید

تاریخ انتشار:
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی گفتند: در مجلس شورای اسلامی طوری فعالیت کنید که با بکارگیری نیرو و تخصص خود، رضایت مقام معظم رهبری، مراجع عظام و مردم را جلب کنید.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که در دفتر این استاد حوزه علمیه برگزار شد، عنوان کردند: یکی از مشکلاتی که از قدیم الایام و از زمان انبیاء الهی وجود داشته این بوده که حرف بیشتر و پررنگ تر از عمل بود.

ایشان افزودند: مسئولان در سخنان خود از پیشرفت ها سخن می‌گویند اما در عمل اتفاق دیگری در حال رخ دادن است.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم گفتند: ما در دیدارهایی که با مسئولان داریم مدام به ما وعده حل مشکلات داده می‌شود اما خبری از این اتفاق نیست و مردم به دلیل همین عدم اهتمام مسئولان ناراضی تر می‌شوند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت های غیرشرعی بانک‌ها بیان کردند: انتظار ما از مجلس شورای اسلامی این بوده که بر مشکلات مردم بیشتر توجه کنند تا انتظارات رهبر انقلاب نیز برآورده شود.

ایشان تاکید کردند: ما اگر در شرایط تحریم ها در کنار هم و به طور فعال کار انجام دهیم بار بزرگی از مشکلات اقتصادی مردم برداشته می‌شود، مردم زمانی که برای بیان مشکلات خود به ما مراجعه می‌کنند، ما با شنیدن مشکلات آن‌ها خجالت زده می‌شویم.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با انتقاد از رسیدن کالاها به دست مردم در گران ترین حد خود خاطرنشان کردند: مغازه ها و فروشگاه های شهر یک کالای مشترک را با قیمت های متفاوت به مردم عرضه می‌کنند و نتیج آن نارضایتی مردم بوده که متوجه ناحیه مرکزی و رهبر معظم انقلاب می‌شود.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کردند: در مجلس شورای اسلامی طوری فعالیت کنید که با بکارگیری نیرو و تخصص خود، رضایت مقام معظم رهبری، مراجع عظام و مردم را جلب کنید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.