دبیر سومین جشنواره سراسری جنّات:

آثار جشنواره جنات با شعار انقلاب 1440 ساله جهت انتشار گسترده در دسترس عموم قرار گرفت

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام ملکی، با توجه به استقبال خوب فعالان فضای مجازی و تولید کنندگان محتوا، آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره در دسترس عموم خصوصا مبلغان و فعالان حوزه فرهنگ قرار گرفته است.
حجت الاسلام ملکی

حجت الاسلام وحیدرضا ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر سومین جشنواره جنات در گفتگو با خبرنگار بلاغ بیان داشت: ضمن ادای احترام به ارواح پاک شهدای انقلاب اسلامی و امام عزیزمان در ایام برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکست چهل ساله دشمنان اسلام و انقلاب، به اطلاع همه عزیزان شرکت کننده در جشنواره جنات با موضوع «انقلاب 1440 ساله» و علاقمندان آثار هنر انقلابی می رساند، با شروع بخش بازنشر جشنواره، آثار دریافتی در دسترس عموم جهت انتشار گسترده در فضای مجازی و اماکن مذهبی و فرهنگی قرار داده شده است.

چگونگی دسترسی به آثار جشنواره جنّات

حجت الاسلام ملکی با بیان مورد استقبال قرار گرفتن جشنواره جنّات اظهار داشت: بحمدالله عزیزان شرکت کننده با ارسال آثار خود مشارکت قابل توجهی را در برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند که با انتشار این آثار توسط فعالین فضای مجازی و عرصه های فرهنگی، این اقدام فرهنگی و انقلابی را حمایت و طعم شیرین آنرا دوچندان می نمایند.

 

زمان و نحوه شرکت در بخش بازنشر جشنواره جنات

دبیر سومین جشنواره جنات نحوه شرکت در بخش دوم آنرا اینچنین بیان کرد: بخش بازنشر جشنواره جنات «انقلاب1440ساله» برای آن دسته از دارندگان محیط های مجازی است که مخاطبانی دارند و می توانند محتواهای مناسب معرفی شده در لینک های فوق را نشر دهند.

وی زمان اجرای این بخش را از 15 بهمن لغایت 30 بهمن 97 اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در بخش بازنشر لازم است به موارد ذیل توجه داشته باشند:

مطالب که از لینکهای معرفی شده بالا می باشد لازم است در محیط های مجازی به طور دائم و مستمر در طول زمان اجرای بخش بازنشر به روز رسانی شود و هشتگ "#انقلاب1440ساله"هنگام نشر در شبکه های اجتماعی و پیام درج شود.

نحوه گزارش بازخورد فعالیت بازنشری:

رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان نحوه گزارش عملکرد شرکت کنندگان در بخش بازنشر را اینگونه بیان کرد: از 25 بهمن تا 30 بهمن97، بخشی با نام "گزارش بازنشر" در صفحه ی جشنواره ی انقلاب 1440 به آدرس https://f.balagh.ir ایجاد می شود که بازنشر دهندگان قادر خواهند بود توسط یکی از روشهای زیر نسبت به گزارش بازنشرهای صورت گرفته خود اقدام نمایند:

  1. ارسال لینک پست از تمامی مطالب منتشره در صفحه ی گزارش دهی به همراه لینک کلی محیط بازنشر
  2. ارسال عکس از صفحه (اسکرین شات) از کلیه مطالب منتشره در محیط های شبکه های اجتماعی و پیام رسانی که لینک پست ندارد و درج آدرس اینترنتی محیط انتشار

ملاک انتخاب برگزیده در بخش بازنشر، بر اساس آماربازخورد (بازدید کنندگان، لایک و...) می باشد. لذا بعد از دریافت بازخورد از مخاطبان، اقدام به تهیه عکس یا لینک پست از صفحه نمایید و هرگونه آمار و اطلاعاتی که می تواند بازخورد واقعی بازنشر را نشان دهد در گزارش خود قید کنید. مطالب منتشر شده باید تا مرحله داوری این بخش از جشنواره (7 اسفند 97) در محیط مجازی موجود باشد.

 

دیدگاه‌ها

سردار 22:05 - 1397/11/22

از کجا بدانیم اثرمون جزو بازنشری هاست؟؟؟ برای اثار منتخب اسمس امده است؟؟؟

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.