مدیر مؤسسه تدبر در کلام وحی:

برای یک پیام مؤثر باید از ابزار و کانالی مانند هنر استفاده شود

تاریخ انتشار:
این بسته بسیار فاخر و ارزشمند است و مبلغان می توانند در ایام نوروز محتوی و معارف قرآن را برای کودکان توضیح دهند.
بسته آموزش تدبری سوره های قرآن ویژه کودک و نوجوان

حجت الاسلام مهدی صفرزاده مدیر مؤسسه تدبر در کلام وحی و مدیر گروه تبلیغ تخصصی در زمینه قرآن دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، از تولید و انتشار بسته آموزش تدبری سوره های قرآن ویژه کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این بسته بسیار فاخر  و ارزشمند است و مبلغان می توانند در ایام نوروز محتوی و معارف قرآن را برای کودکان بیان کنند.
وی با توجه به بیان مقام معظم رهبری افزود: هنر، زیباترین قالب برای همه پیام های نوین و مایه گسترش و نفوذ این پیام ها تا همه جای خطه ی وسیع دلها و جان های انسانی است.
مدیر مؤسسه تدبر در کلام وحی، کودک و نوجوان را بزرگترین سرمایه کشور دانست و بیان داشت: کودک و نوجوان بستر سرمایه گذاری جهت تحقق اهداف و چشم انداز آینده بشمار می رود، لذا برنامه ریزی هوشمندانه آموزشی و تربیت دینی و از همه مهم تر کاشت بذر ایمان در سرزمین دل کودکان و نوجوانان، باید در دستور کار همه متولیان آموزشی و تربیتی باشد.
حجت الاسلام مهدی صفرزاده بسته آموزش تدبری سوره های قرآن را شامل موشن گرافی 12 سوره از سوره مبارکه قرآن کریم دانست و گفت: گام بسیار کوچک در همین راستا برداشته ایم که معارف بلند سوره ها را با نگاه تدبری و با زبان هنر به عنوان یکی از کارآمد ترین ابزار و روش های آموزشی تربیتی به این مخاطبین انتقال می دهد.
وی اظهار داشت: این اثر فاخر بیش از یک سال با تلاش دوستان زمان برد و در حال حاظر از شبکه پویا برای کودک و نوجوان در حال پخش می باشد.
وی برای تهیه این بسته آموزشی مرکز و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تدبر در کلام وحی را معرفی کرد.
مرکز فروش: قم خیابان صفاییه، کوچه 26، پلاک 1
تلفن: 37730915-025 و  37733403-025

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.