مسیر

احسن الحال
به همت اداره تبلیغ مجازی؛
اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم،طرح تولید محتوای نوروز ۹۸ (ویژه مبلغان نوین)را از ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۸برگزار می نماید.

به گزارش خبرنگار بلاغ، در راستای تولید و بازنشر محتوای فاخر دینی متناسب با ایام نوروز و اعلام شعار سال از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و نیز بیانیه گام دوم انقلاب، اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طرح تولید محتوای نوروز ۹۸ (ویژه مبلغان نوین) را از ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ برگزار می نماید.

موضوعات:
الف:موضوعات نوروزی
● تبیین و ترویج شعار سال مقام معظم رهبری مدّ ظله العالی
● بررسی فرصت ها و آسیب های «عید نوروز» از منظرآموزه های دین مبین اسلام
● احیاء سنت های ایرانی-اسلامی فراموش شده در عید نوروز
●نقش حیاء در سلامت روان
● عید نوروز فرصت حضور در اجتماع و دوری از شبکه های اجتماعی

ب: بیانیه گام دوم
● پیروزی انقلاب اسلامی؛ آغازگر عصر جدید عالم
● جمهوری اسلامی و فاصله‌ی میان بایدها و واقعیتها
● تقابل دوگانه‌ی جدید «اسلام و استکبار»؛ پدیده‌ی برجسته‌ی جهان معاصر
● به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و مسابقه‌ی خدمت‌رسانی
● سنگین کردن کفه‌ی عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور
● افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه
● اقتدار انقلاب اسلامی و تغییر چالشها و شکست مستکبران
● جوانان؛ محور تحقق نظام پیشرفته‌ی اسلامی
● معنویّت و اخلاق
 و سایر سرفصلهای بیانیه گام دوم

بخش تولید:
کلّیه مبلّغین فعّال در این بخش، لازم است مطالب و تولیدات خود را که در وبلاگ، سایت یا شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان  با هشتگ  #احسن_الحال منتشر نموده و از طریق آیکون اختصاصی «طرح عید نوروز ۹۸ ( طرح احسن الحال ) »، در قالب های زیر ارسال نمایند.

قالبها:

قالبهای تولید محتوا حداقل نصاب تولید
متن کوتاه (کمتر از ۳۰۰ کلمه) ۱۵ مورد
پوستر ۱۰ عدد
عکس نوشته ۱۵ عدد
اینفوگرافی ۵ عدد
پاور پوینت ۳ عدد
کلیپ تصویری(حداکثر ۱۲۰ ثانیه ای) ۵ عدد
کلیپ صوتی(حداکثر۱۸۰ ثانیه ای) ۶ عدد
نرم افزار ۱ عدد

برای اطلاع از تعاریف و استاندارد قالب های محتوایی تبلیغ در فضای مجازی به اینجا مراجعه فرمایید.

*ملاکهای ارزیابی همان ملاکهای تولید محتواست،با چند تبصره محتوایی در محتواهایی گرافیکی و تصویری:
- متناسب با موضوعات طرح
-  تناسب سایز، رنگ بندی و تکنیک های گرافیکی متناسب با شبکه های اجتماعی و پیام رسان

*کلّیه مبلّغین داری پرونده فعال در اداره کل تبلیغ نوین میتوانند در این طرح شرکت نمایند.
*محتواهای تولید شده میبایست در محیط فعالیت مبلّغ منتشر شده باشد و دارای بازخورد مناسب باشند.
*چنانچه قادر به تولید محتوا در چند قالب هستید، میبایست حداقل نصاب هر قالب را رعایت نمایید.

بخش بازنشر:
● در این طرح بخش بازنشر توسط هر تولید کننده محتوا انجام میگرد، یعنی میبایست تولیدات درمحیط تبلیغی مبلّغ ( شبکه اجتماعی ، شبکه پیام رسان) با هشتگ  #احسن_الحال منتشر شود.
● محیطهایی که بیشترین بازخورد را نسبت به تولیدات مرتبط با موضوع طرح و دیگر فعالیت های متناسب با این ایام را دارا باشند حمایت ویژه ای دریافت خواهند کرد.

زمان اجرای طرح: از ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۸