رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی:

بیش از 2 هزار نفر از مبلغان در ماه رمضان بصورت گروهی اعزام شدند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام کرفی گفت: اعزام ها به صورت گروهی و انفرادی صورت گرفته است که در مجموع هشت هزار و شصت و یک نفر مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه قم اعزام به سراسر کشور شده اند.
محسن کرفی

حجت السلام کرفی رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان، ماه عبودیت و بندگی خدا اقدام به  اعزام مبلغ به سراسر ایران را نموده است.

وی اهم موضوعات و مطالب درخواستی از مبلغان را جهت طرح در منابر را این چنین بیان داشت: تفسیر قرآن و نهج البلاغه که در ماه مباک رمضان از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، اهمیت قرائت دعا و زیارت ائمه اطهار (ع)، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز تبین شعار سال و همچنین  اهمیت دادن به مباحث سبک زندگی اسلامی و تبین نقشه های دشمنان در زمینه آسیب های اجتماعی،  دشمن شناسی و کمک و همدلی به مناطق سیل زده و ... از اهم موضوعات درخواستی از مبلغان بوده است.

حجت الاسلام کرفی  ادامه داد: اعزام دفتر تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان در دو قالب فردی و گروهی صورت گرفت، که از تعداد 8 هزار و 61 نفر، تعداد 2 هزار و 61 نفر به صورت گروهی و مابقی به صورت فردی بوده است.

رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی گروه های تبلیغی را دارای برنامه های منسجم و نظام‌مند دانست و یادآور شد: گروه های تبلیغی در برگزاری نمایشگاه ها و  ارتباط با جوانان و فعالیت در بخش های مختلف عمومی بویژه در پارک ها و بوستان ها و ... برنامه های جمعی بسیار خوب و تاثیر گذاری  را داشتنند و به همین دلیل دفتر تبلیغات اسلامی بصورت ویژه از آنان حمایت می کند.

وی در ادامه افزود: بیشترین اعزام دفتر تبلیغات اسلامی شعبه ی قم به استان های کرمان، شیراز و مازندران بوده است.

حجت الاسلام کرفی با بیان این که اعزام تخصصی  نیز در کنار اعزام های گروهی و فردی مورد توجه بوده است، اظهار داشت: از مبلغانی که متخصص در امر  مشاوره خانواده و تربیت کودک و نوجوان و نیز متخصصین قرآنی و همچنین فرق و مذاهب و .... در این اعزام استفاده شده است.

رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی از اعزام مبلغان به سایر ارگان ها  نیز خبرداد و گفت: همچنین دفتر تبلیغات اسلامی بنابه در خواست ارگان های مختلف از جمله نیروی انتظامی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها و سازمان زندان ها  اقدام به اعزام به مراکز مذکور نموده اند و همچنین با توجه به وضعیت خاص مناطق سیل زده اعزام های عمومی و تخصصی به مناطق مذکور را داشته ایم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.