رییس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی:

تخصصی شدن اعزام های تابستانی

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام کرفی بیان داشت: همانند سال های گذشته دفتر تبیغات اسلامی در تابستان نسبت به اعزام مبلغ ویژه اقدام می نماید و سعی بر این شده که اعزام های تابستان تخصصی باشد.
کروه تبلیغی کوثر نور

رییس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی حجت الاسلام کرفی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، از تخصصی شدن اعزام تابستان امسال خبر داد و گفت: همانند سال های گذشته دفتر تبلیغات اسلامی در تابستان، اعزام مبلغ را انجام می دهد و سعی بر این شده که اعزام های تابستان تخصصی باشند.

وی اولویت اول تابستان امسال را مبلغانی که سال گذشته در این طرح شرکت کرده اند دانست و افزود: کسانی که سال گذشته در این طرح شرکت کرده باشند و عمل کرد خوبی داشته و در ارزیابی ها مورد تائید قرار گرفته اند، اولویت اول دفتر تبلیغات اسلامی برای اعزام طرح تابستان می باشند.

حجت الاسلام کرفی اولویت دوم  را در صورت عدم تکمیل ظرفیت، مبلغان متخصص و دارای توانمندی در رابطه با کودک و نوجوان دانست و بیان داشت: مبلغانی که سال گذشته در این طرح شرکت نکرده باشند اما از تخصص خاصی برخوردار باشند در صورت عدم تکمیل ظرفیت از وجود آنان در طرح تابستان استفاده می گردد.

رییس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی شروع طرح تابستان را از 15 تیر ماه دانست و افزود: طرح تابستانی از 15 تیر ماه تا 23 مرداد ماه به مدت 40 روز برگزار خواهد شد و برای این طرح سعی شده بودجه ای در اختیار مبلغان قرار داده شود تا در صورت نیاز برای دانش آموزان هدایا تهیه شود.

وی از اجرا شدن طرح در سراسر کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس ظرفیت هایی که در هر شهر وجود دارد طرح تابستان در سراسر ایران برگزار می شود و مهم ترین کار که در طرح تابستانی مد نظر قرار گرفته شده است برگزاری کلاس های معارفی، اعتقادی و تربیتی است.

حجت الاسلام کرفی با بیان شرایط ورود به این طرح گفت: مبلغان برای ورود به طرح تابستانی حداکثر سن آن ها 45 سال، متخصص کودک و نوجوان باشند، دوره دیدگان در دوره کوتاه مدت تفسیر، مشاوره، کودک و نوجوان و دوره های کوتاه مدتی که مرکز آموزش های کاربردی برگزار می کند و همچنین بومی بودن مبلغان از شرایط ورود به این طرح است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.