رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی:

طرح تربیت محور در 15 مدرسه و دبیرستان قم و اراک در حال اجرا است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام کرفی بیان داشت: در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده ازظرفیت مبلغان توانمند و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش طرح تربیت محور در تابستان نیز ادامه می یابد.
طرح تربیت محور

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام کرفی رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به طرح تربیت محور توسط دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری آموزش و پرورش گفت: یکی از طرح هایی که در دفتر تبلیغات اسلامی در حال اجرا است طرح تربیت محور است که این طرح در  13 دبیرستان و مدارس شهر  قم و 2 دبیرستان از استان اراک با همکاری 15 تیم 4 نفره در طول سال  اجرا شده و اهم فعالیت آنان در موضوع فعالیت تربیتی بوده که تصمیم بر این شد که طرح مذکور در فصل تابستان نیز ادامه یابد.

وی زمان اجرای طرح تربیت محور را در طول سال تحصیلی اعلام کرد و افزود: طبق مصوبه جدید قرار بر این شد که در تابستان نیز ادامه داشته باشد تا گروه های مذکور  بتوانند در طول دو ماه تابستان از اول تیر ماه تا پایان مرداد ماه فعالیت ویژه تربیت محور را ادامه دهند و برنامه مذکور به گونه ای تنظیم شده که هر تیم در ماه 120 ساعت کلاس برگزار نموده و در مجموع دو ماه 240 ساعت فعالیت خواهند داشت و طی این مدت هم می توانند حداکثر دو اردو برگزار نمایند.

حجت الاسلام کرفی با بیان گزارشی از جلسه ای که با مسئولان آموزش و پرورش داشتند گفت: بر اساس این طرح جلسه ای با حضور معاون محترم تربیتی آموزش و پرورش جناب اقای  ناصر حمزه ای و رییس محترم  اداره آموزش  اموزش و پرورش برگزار گردید که قرار بر این شد آموزش و پرورش کلیه امکانات موجود را در حد امکان در اختیار این طرح قرار دهند.

وی با اشاره به موافقت هایی که بین آموزش و پرورش و دفتر تبلیغات اسلامی در این جلسه صورت گرفت افزود: موضوعی که در این جلسه موافقت شد، در اختیار قرار دادن اردوگاه های آموزش و پرورش چه در داخل شهر و چه خارج شهر،  سالن های استخر و ورزشی آموزس و پرورش، سینما تربیت در صورت فیلم مناسب برای دانش آموزان، در اختیار این طرح قرار داده شود.

رییس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به فوق برنامه هایی که در طول سال برای دانش آموزان برگزار می شود خاطر نشان کرد: فوق برنامه ها در طول سال 120 ساعت که خارج از ساعات مدرسه است برگزار می شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.