با سخنرانی رئیس قوه قضائیه

گردهمایی بزرگ مبلغان محرم در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:
گردهمایی بزرگ مبلغان محرم با سخنرانی رئیس قوه قضائیه، هفتم شهریورماه در قم برگزار می‌شود.
گردهمایی مبلغان

گردهمایی بزرگ مبلغان ماه محرم با حضور شخصیت‌های حوزوی و جمعی از مبلغان در قم برگزار می‌شود.

این گردهمایی هفتم شهریورماه در مرکز همایش های غدیر قم برگزار می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
 
بیش از هشت هزار نفر مبلغ به مدت 12 روز از شب اول محرم تا شب شهادت امام سجاد (ع) به مناطق مختلف تبلیغی اعزام می‌شوند و به برگزاری برنامه‌های متنوع مانند اقامه نماز جماعت اول وقت در ایام محرم، هدایت و تقویت مراسم عزاداری به‌ویژه ایام عاشورا و تاسوعا، جلوگیری از ترویج خرافات، توجه دادن و تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازند.
 
تبیین مباحثی در زمینه سبک زندگی اسلامی، ازدیاد نسل و اقتصاد، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، تبیین نشانه‌های ظهور، حکومت مهدوی و وظایف انسان منتظر، تشکیل جلسات سخنرانی وعظ و خطابه و حلقه‌های معرفت با محوریت مباحث قرآنی از برنامه‌های دیگر مبلغان است.
 
این مبلغان در ایام تبلیغ خود فعالیت‌هایی مانند تبلیغ چهره به چهره، ارتباط با نسل جوان، تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب، بصیرت‌افزایی و دفاع از مبانی انقلاب به‌ویژه اصل ولایت‌ فقیه، نظارت بر پرهیز از اسراف در سفره‌های اطعام و نذورات، دعوت مردم به وحدت و پرهیز از تفرقه و اختلاف را در دستور کار دارند.

دیدگاه‌ها

مهدی گودرزی 18:18 - 1398/06/03

عالی است

محمد حسین جهانی 00:32 - 1398/06/04

بسیار جلسه خوبی است انشاالله شرکت خواهیم کرد

سيد محمدصالح مق... 09:26 - 1398/06/04

خوب

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.