آیت الله علوی گرگانی:

اربعین از مکتب اهل بیت صیانت می کند | قدردانی از خدمات مردم عراق به زوار

تاریخ انتشار:
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که اربعین حسینی از مکتب روح بخش اهل بیت(ع) صیانت می کند، از خدمات و پذیرایی ملت عراق از زائران حسینی قدردانی کرد.

به گزارش بلاغ، به نقل از  خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی با صدور پیامی با اشاره به اهمیت مراسم عظیم اربعین از خدمات و پذیرایی ملت عراق از زائران حسینی قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی قال الله تعالی « و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب»

جریان عظیم اربعین و زیارت میلیون ها نفر به صورت همزمان از اقصی نقاط جهان موضوعی نیست که بتوان از آن به عنوان یک امر عادی از آن یاد کرد بلکه از شواهد و قرائن میتوان ولایت حقه مهدویه را در تمامی ابعاد مشاهده کرد.

همراهی با این موج خروشان نه تنها موجب صیانت باطنی برای زائران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می شود بلکه در عرصه جهانی هم موجبات صیانت از مکتب روح بخش پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله را فراهم می کند.

حقیقتا زبان از شکر این خروش الهی و حرکت عظیم اسلامی که تعظیم شعائر دینی را به همراه دارد عاجز است. اینجانب صمیمانه از مردم عراق که با جان و دل پذیرای خیل عظیم زوار حسینی علیه السلام بودند تشکر میکنم.

همچنین از زائرین گرامی که رنج پیاده روی را به جان خریدند و تمامی نیروهای خدمتگزار اعم از دولت محترم، هیئات مذهبی، موکب داران، رسانه ها و صدا و سیما، نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی و درمانی، کارمندان ادارات و نهادهای مختلف کشور که در این مسیر مخلصانه خدمت کردند تشکر وافر دارم و امیدوارم که خداوند به برکت اینگونه حرکات الهی عنایت و لطف خود را شامل حال ملت عراق و ایران کرده و آنها را از دشمنی ها و رنج ها در امان نگه دارد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.