حجت الاسلام مؤمنی خبر داد:

فصلنامه تخصصی افق تبلیغ منتشر می شود

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام مؤمنی از انتشار اولین فصلنامه تخصصی تبلیغ در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مومنی رئیس گروه تولید محتوای معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ از انتشار فصلنامه تخصصی تبلیغ تحت عنوان «افق تبلیغ» خبر داد.

حجت الاسلام مؤمنی با تأکید بر لزوم انتشار یک مجله علمی با رویکرد تبلیغ گفت: با توجه به اینکه در جامعه امروز، نیازهای تبلیغی، عرصه‌­ها، ابزارها و روش‌­های تبلیغی نسبت به گذشته تفاوت اساسی پیدا کرده است، باید به تبلیغ به عنوان مقوله تخصصی و علمی نگاه کرد و انتشار مجله علمی می­‌تواند بستری برای ارایه نوآوری­‌ها و اندیشه‌­ها و راهکارهای جدید تبلیغی باشد. از این رو معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات مجوزهای لازم را اخذ نموده و نشریه افق تبلیغ را منتشر می­‌نماید.

 وی ضمن بیان رویکرد تبلیغی این مجله تخصصی به برخی محورهای آن اشاره کرد و اظهار داشت: این مجله با رویکرد تبلیغ منتشر می‌­شود و به محورهایی مانند: «راهکارهای تقویت و تعمیق باورهای دینی»، «روش­‌های ایمان­‌افزایی در جامعه معاصر»، «اصول و مبانی تبلیغ»، «روش­‌های تبلیغ»، «آسیب شناسی تبلیغ»، «تبلیغ در ادیان و مذاهب»، «مطالعات تطبیقی تبلیغ»، «نوآوری­‌های تبلیغی»، «ابزارهای تبلیغ»، «مخاطب­‌شناسی در تبلیغ»، «مدیریت تبلیغ»، «سیره تبلیغی پیامبران و اهل بیت (ع)»، «شیوه­‌های تبلیغی مبلغان نخبه»، «اخلاق مبلغ» و سایر موضوعات مرتبط با تبلیغ می‌­پردازد.

رئیس گروه تولید محتوا ضمن دعوت از اندیشمندان و نویسندگان عنوان کرد: از مقالات علمی که دارای نوآوری و اتقان علمی در زمینه­‌های تبلیغی باشند، استقبال می‌­کنیم. همچنین نویسندگان محترم می­‌توانند مقالات خود را به آدرس  tabligh@dte.ir ارسال کنند.

لازم به ذکر است که این مجله به صورت فصلنامه خواهد بود و تا پایان پاییز امسال اولین شماره‌­ خود را منتشر خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

محمود خیری 09:58 - 1398/09/23

با سلام در خصوص عنوان ابزار های تبلیغ به خصوص ابزارهایی برای تبلیغ کودکان و نوجوانان می توان به معرفی و روش استفاده یا حتی روش ساخت و تولید برخی ابزارهای تولید شده موجود پرداخت. در این زمینه چند وسیله را می توانم معرفی نمایم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.