پیام تسلیت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بمناسبت شهادت سپهبد سلیمانی/ انتقام سخت در انتظار کفار و تروریست ها

تاریخ انتشار:
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، پیامی صادر کرد.

به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، پیامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی بدین شرح است:

بسم‌ رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و تأثر عمیق شد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بارها جان خود را در معرض تهاجم دشمن قرار داد و در راه خدا، برای خدا و مخلصاً لِلّه مجاهدت کرد.

او مانند دیگر مردان حق از روزی که قدم در راه انقلاب نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشت.

ضربه ای که آن شهید بزرگوار و همرزمانش به گروه ستمگر و روسیاه داعش زد تنها ضربه به این گروه تروریستی و پلید نبود بلکه ضربه‌ ای سخت‌ به سیاست خباثت‌آلودی بود که ایجاد جنگ داخلی در منطقه و نابودی مقاومت ضدّ صهیونیستی و تضعیف دولت های مستقل را به وسیله‌ رؤسای شقیّ این گروه گمراه هدف گرفته بود.

این نه اولین و نه آخرین باری است که دلی نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمانهای بلند الهی، هدف تیر خشم و عناد و عصبیت از سوی زمره جنایتکار و فاسدی که ادامه‌ی حیات خود را در خدمتگزاری به دشمنان اسلام دانسته است، قرار می‌گیرد و دست خائنِ خودفروخته‌یی، نهال ثمر بخش انسان والایی را قطع می‌کند.

اگر چه شهادت این سردار بی قرار، به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان جهان اسلام او را به آرزوی دیرینه اش رساند و خداوند متعال مزد تلاش هایش را با شهادت عطا فرمود و شهادت او فقدان و ثلمه بزرگی است ولی خون پاک او و هم رزمانش درخت مقاومت در منطقه را تنومندتر خواهد کرد و نیروی مقاومت محکمتر از قبل در میدان جهاد ایستاده و انتقام سختی از کفار و تروریستها خواهند گرفت.

اینجانب شهادت مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست، فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس، به همراه یار دیرینه اش، ابومهدی المهندس و جمعی از هم رزمانشان بر اثر حمله تروریستی آمریکا را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، سپاه پاسداران، ملت شریف ایران و همه مجاهدان عالم تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.