آیت الله علوی گرگانی:

مردم در شب نیمه شعبان برای دفع بلا و ظهور امام عصردست به دعا بردارند

تاریخ انتشار:
حضرت آیت الله علوی گرگانی از همه مؤمنان خواست با احیای شب نیمه شعبان با قرائت دعای کمیل و دعای فرج از خداوند، رفع بلاها و آفات متوجه جامعه اسلامی را درخواست کنند.

به گزارش بلاغ به نقل از خبرگزاری رسا، در پیام آیت حضرت الله علوی گرگانی در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان آمده است: ماه شعبان ماه رحمت و تقرب الی الله و ماه نزول برکات معنوی الهی است. تمام ساعات و ایام و لحظات این ماه به ویژه شب و روز نیمه شعبان برای مؤمنین و دلدادگان حضرت حق قابل بهره گیری و استفاده است.

در این پیام خاطرنشان شده است: از همه متدینین و مؤمنین خواستارم که در این شب‌ها و روزهای عزیز مخصوصا در شب نیمه شعبان با خلوص نیت و قلبی شکسته و خضوع و خشوع در مقابل پروردگار و با واسطه قراردادن انوار قدسیه ائمه اطهار علیهم السلام مخصوصا امام منتظران حضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام در منزل و در جمع خانواده و یا در مکانی خلوت متوسل شده و با احیای شب نیمه شعبان و قرائت ادعیه وارده مخصوصا دعای کمیل و دعای فرج و برخی ادعیه مأثور از خداوند متعال رفع بلاها و آفات دنیوی و معنوی متوجه به جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالمگیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت نیز دعاگو باشند.

در این پیام خاطرنشان شده است: شکی نیست که خداوند به دل‌های شکسته مؤمنین نظر رحمت انداخته و با عنایت امام زمان علیه السلام دعای آنها را مقرون به اجابت خواهد کرد.

در این پیام یادآور شده است: امید است خداوند به حق صاحب این شب عزیز فرج امت را با ظهور امام المنتظر حضرت مهدی علیه السلام هرچه زودتر مقدر فرماید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.