مسئول گروه تبلیغی ضیافت خبر داد:

یک قدم تا برگزاری برنامه "شاهینو2"

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام خدامی مسئول گروه تبلیغی ضیافت بیان کرد: دوره ده روزه معرفت افزایی به صورت حقیقی و مجازی با عنوان «شاهینو2» در حال تدوین می باشد که در آینده نزدیک، عملیاتی خواهد شد.
یک قدم تا برگزاری برنامه "شاهینو2"

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام خدامی مسئول گروه تبلیغی ضیافت و از مبلغان فعال معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار ما از فعالیت های صورت گرفته در این گروه خبر داد.

حجت الاسلام خدامی با اشاره به سابقه فعالیت گروه تبلیغی ضیافت اظهار داشت: سابقه فعالیت این گروه به سال 1390 و در مسجد آبشار قم برمیگردد. ولی فصل جدیدی از فعالیت های گروه از سال 1397 و شهرستان شاهین شهر آغاز شد. 

وی بر لزوم انسجام فعالیت های تبلیغی اشاره کرد و افزود: از همان ابتدای کار یکی از مهم ترین دغدغه های طلاب گروه ضیافت، انسجام در فعالیت ها بود که فعالیت های تبلیغی نباید به صورت پراکنده صورت گیرد، لذا تشکیل گروه شهری و پایگاهی در اولویت فعالیت ها قرار گرفت.

مسئول گروه تبلیغی ضیافت بیان کرد: بعد از مطالعات انجام شده در خصوص شهرستان شاهین شهر در سال 1397 و با لحاظ سه فاکتور نزدیکی به قم (جهت سهولت در رفت و آمد)، نیاز فرهنگی منطقه، و نبود گروه تبلیغی فعال در آن منطقه، فعالیت های گروه در آن شهرستان رسماً آغاز گردید.

وی در ادامه توجه به قشر نوجوان را امری مهم برشمرد و گفت: یکی از مهم ترین گروه های هدف تربیتی گروه ضیافت نوجوانان بوده که ماه مبارک رمضان سال جاری چالشی با نام "شاهینو" با حضور 100 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول برگزار شد. همچنین اردوی 4 روزه فصل رویش، حضور در مدارس و پایگاه های مساجد، هیئات نوجوانان شهرستان از مهم ترین فعالیت های گروه در حوزه دانش آموزی در 2 سال اخیر بوده است.

حجت الاسلام خدامی اظهار داشت: اکنون دوره ده روزه معرفت افزایی به صورت حقیقی و مجازی با عنوان «شاهینو2» در حال تدوین می باشد که در آینده نزدیک، عملیاتی خواهد شد.

مسئول گروه تبلیغی ضیافت در ادامه این گفتگو به موضوع "کرونا" اشاره کرد و افزود: از جمله مواردی که بعد از شیوع ویروس کرونا دستخوش تغییر قرار گرفت مسأله تبلیغ بوده است. این امر باعث شد تا گروه بصورت جدّ در عرصه فضای مجازی ورود کند، در نتیجه در ماه مبارک رمضان 1399 و 1400 با تاسیس 5 کانال در پیام رسان های داخلی سعی در جذب مخاطب و ارائه محتوای دینی نمود.

وی اظهار داشت: کانال های ضیافت نونهال، ضیافت نوجوان پسر، ضیافت دخترونه، ضیافت خانواده از کانال های تعاملی این گروه بود. در کنار این چهار کانال، مسابقه مثبت کتاب (با هدف ترویج کتاب خوانی) و کانال تشکیلات خواص (با هدف ارتقای سطح مبلغین فرهنگی) فعالیت داشت.

حجت الاسلام خدامی در پایان مطالب خود بیان کرد: علاقمندان با مراجعه به سایت www.ziyafat-group.ir می توانند از مشروح فعالیت های صورت گرفته توسط گروه تبلیغی ضیافت با خبر شوند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.