مدیر نمایشگاه تخصصی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان:

محصولات فرهنگی نباید آثار و تبعات منفی داشته باشد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام فرمانی: در عرضه محصولات فرهنگی بایددقت شود که این محصولات آثار و تبعات منفی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام فرمانی مدیر گروه تبلیغی شکوفه های آسمانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از برپا شدن نمایشگاه تخصصی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان بصورت دائمی خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف پر کردن خلاء موجود در جامعه در زمینه عرضه محتوای سالم به مخاطب کودک و نوجوان، مربیان و والدین که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری که در سال 97 در یک سخنرانی فرمودند: (کالای فرهنگی سالم باید در کشور عرضه شود) ما را بر ایجاد این نمایشگاه مسمّم کرد.

986.jpg

مدیر نمایشگاه تخصصی محصولات فرهنگی کودک و نوجوان بیان کرد: تمام محصولات این نمایشگاه کارشناسی شده و در راستای اهداف فرهنگی تبلیغی رسالت حوزوی می باشد و تمام محصولات موجود در نمایشگاه مفید بوده و آثار و تبعات منفی ندارد.

حجت الاسلام فرمانی گفت: بالغ بر 2000 عنوان محصول اعم از کتاب، نرم افزار، نوشت ابزار و محصولات بازی در نمایشگاه موجود می باشد. عرضه این محصولات علاوه بر خرید اینترنتی از طریق سایت www.farsakala.ir، همچنین امکان خرید حضوری نیز با ایجاد این نمایشگاه میسّر شده است.

مدیر گروه تبلیغی شکوفه های آسمانی رویکرد این نمایشگاه را تربیتی، دینی و آموزشی بر شمرد و افزود: با توجه به چنین رویکردی و اهتمام زیاد به اصالت محصولات ارائه شده می توان گفت این نمایشگاه در کشور کم نظیر است.

وی در پایان مطالب خود بیان داشت: علاقه مندان می توانند همه روز به جزء ایام تعطیل از ساعت 9 الی 13 و بعد ازظهرها از ساعت 17 الی 22:30 به نشانی: قم چهاراه شهداء ابتدای خیابان معلم غربی، روبروی بوستان کتاب در نمایشگاه حضور داشته و از محصولات این نمایشگاه دیدن فرمایند.

326.jpg

 

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.