مدیرکل تبلیغ تخصصی:

انجمن های تخصصی تبلیغ، می تواند نقش موثری در ارتقاء فعالیت های تبلیغی تخصصی داشته باشد

تاریخ انتشار:
دکتر اباذر جعفری: مبلغانی که در رشته های مختلف تخصص دارند نباید فعالیت آنها مانند مبلغان ساده و نوپا باشد. این مبلغان باید با جدی گرفتن فعالیت تشکیلاتی و جمعی، جایگاه و نقش واقعی خود در عرصه فرهنگی را پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ در جلسه نشست انجمن تبلیغ تخصصی مشاوره اسلامی، دکتراباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک ایام دهه کرامت، در خصوص ایجاد انجمن های تخصصی و پیگیری آن، مطالبی را بیان کرد.

دکتراباذر جعفری با اشاره به ضرورت ایجاد انجمن های تخصصی گفت: اگر بخواهیم اتفاقات خوبی در عرصه تبلیغ های تخصصی رقم بخورد باید پیگیر ایجاد انجمن های تخصصی در هر رشته باشیم تا خود متخصصان در هر رشته بتوانند تصمیمات جدی در رشته فعالیت خود اتخاذ کنند.

وی در ادامه افزود: نظامات اداری و قوانین آن معمولا در روند و شتاب فعالیت های فرهنگی، نقش کمی دارند؛  لذا باید عمده مباحث رشد و جهش تبلیغ تخصصی را از طریق انجمن های تخصصی پیگیری و دنبال کرد.

مدیرکل تبلیغ تخصصی اظهار داشت: مبلغانی که در رشته های مختلف تخصص دارند نباید فعالیت آنها مانند مبلغان ساده و نوپا باشد. این مبلغان علاوه بر فعالیت در قالب گروههای تخصصی باید در رشته های تخصصی خود فعالیت جمعی و تشکیلاتی کنند و در کنار تقویت ظرفیت های موجود به دنبال ارتقاء و رشد قابلیت ها و فعالیتهای خود باشند.

دکتراباذر جعفری بیان کرد: حدود ۱۵۰ طلبه در حوزه روانشناسی و مشاوره و عمدتا در مقطع دکتری هستند که اگر این تعداد بتوانند انجمن تخصصی مشاوره، فعالیت سازمان یافته داشته باشند، به مراتب بازدهی و راندمان فعالیت های آن ها بالا می رود و در این زمینه توفیقات بیشتری  خواهند داشت.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.