توسط مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد، تشریح شد؛

طرح تابستانی "شهید سردار سلیمانی"

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام خوئینی مدیر گروه تبلیغی رشد در جلسه هم اندیشی اعضای این گروه که در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد از برگزاری طرح تابستانی "شهید سردار سلیمانی" خبر داد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام خوئینی مدیرگروه تبلیغی رشد از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در جلسه هم اندیشی طرح تابستانی این گروه با اعضای فعال خود که در سالن جلسات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، از برگزاری طرح تابستانی "شهید سردار سلیمانی"  خبر داد.

حجت الاسلام خوئینی در ادامه با اشاره به مدت یک ماهه این طرح، افزود: این طرح در طول مرداد ماه امسال با رویکرد ارتباط بیشتر طلاب با جوانان در زمینه های فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی، طرح تابستانی "شهید سردار سلیمانی" تماماً در فضای باز برگزار خواهد شد.

مدیرگروه تبلیغی رشد در تشریح این طرح اظهار داشت: مخاطبین این طرح عمدتاً جوانانی هستند که در طول سال گذشته با اعضای فعال این گروه در ارتباط بودند و جهت پر کردن اوقات فراغت آنها در زمین های مختلف ورزشی و اردوی خارج از شهر قم،  برنامه های جذاب و مفرحی آماد شده است.

حجت الاسلام خوئینی گفت، علاوه بر این طرح که با حضور مخاطبین در برنامه های مورد نظر انجام خواهد شد در بحث فضای مجازی نیز گروه جهادی رشد برنامه های ویژه و متنوعی را جهت بالا بردن سطح فرهنگی مخاطبین تهیه و در دست اقدام دارد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.