مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد؛

جوانان، پای کار مجالس دینی و مذهبی

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تبلیغی رشد در تبیین فعالیت های ماه محرم 1399 گفت: علی رغم تلاش دشمنان مبنی بر عدم برگزاری مجالس عزاداری، جوانان بودند که با تلاش شبانه روزی مقدمات برگزاری مراسم سوگواری بر سیدالشهداء را ایجاد کردند.
جوانان، پای کار مجالس دینی و مذهبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام خوئینی مدیرگروه تبلیغی رشد از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما، فعالیت های فرهنگی تبلیغی این گروه در ماه محرم امسال را تبیین کرد.

حجت الاسلام خوئینی گفت: فعالیت های تبلیغی این گروه در ماه محرم امسال با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در کشور، نسبت به سال های گذشته متفاوت بود. در رستای سنّت حسنة "مواسات" سعی شد علاوه بر فعالیت های تبلیغی به فکر معیشت و بهداشت مردم نیز باشیم که توزیع بسته های معیشتی (هرکدام به مبلغ 300 هزار تومان) و بسته های بهداشتی از جمله فعالیت های غیر تبلیغی این گروه بوده است.

وی در ادامه این گفت و گو به رعایت شیوه نامه های بهداشتی اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی فعالیت های گروه تبلیغی رشد مبتنی بر رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است و انصافاً هم مردم عزیز قم نیز با رعایت موارد بهداشتی در مجالس عزاداری سیدالشهداء (علیه السلام) حماسه دیگری را آفریدند.

1002890.jpg

مدیرگروه تبلیغی رشد ارتباط روحانیون با جوانان را امری مهم برشمرد و بیان کرد: در ماه محرم امسال بصورت ویژه، اعضای این گروه برای جوانان و نوجوانان سطح شهر برنامه های مختلفی را برگزار کردند که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین روبرو شد و نشان داد که علی رغم تلاش دشمنان، ملت ایران بخصوص جوانان در راه دین و انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده اند.

photo_2020-09-01_11-54-18.jpg

حجت الاسلام خوئینی افزود: با توجه به محدود شدن مراسم و مجالس عزاداری به دلیل شیوع ویروس کرونا، سعی شد روضه های خانگی پُر رنگ تر شود و اعضای این گروه با توجه به درخواست بانیان روضه های خانگی به ارائه سخنرانی و نشر معارف دینی پرداختند.

وی در پایان این گفت و گو به کمبود امکانات در جهت فعالیت های تبلیغی اشاره کرد و گفت: امکانات برای فعالیت های تبلیغی بسیار کم است اما این امر باعث نشد که خللی در فعالیت های این گروه وارد شود و گروه تبلیغی رشد مانند قبل با تمام ظرفیت به فعالیت های خود ادامه داد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.