به همت مرکز آموزش های کاربردی برگزار می گردد:

افتتاحیه چهل و یکمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان

تاریخ انتشار:
به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خواهران و برادران ساکن قم برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مراسم  افتتاحیه چهل و یکمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خواهر و برادر ساکن قم برگزار می شود.
 
شایان ذکر است در این دوره یکساله طلاب محترم با شرکت در کلاس های: قصه گویی، کلاس داری، مسابقات فرهنگی، خوشنویسی، طراحی، سواد رسانه، رایانه، اردو داری، کاغذ و برش، فرزند پروری، ادبیات (شعر و داستان)، مهارت های تدریس در زمینه عقاید، احکام، اخلاق و ... را آموزش می بینند.
 
گفتنی است طلابی که در این دوره شرکت نمایند می توانند از مزایای این دوره همچون؛ اولویت در اعزام، تشکیل پرونده تبلیغی در تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی و بهره مندی از فضای آموزشی و کتابخانه تخصصی مرکز آموزش های کاربردی، استفاده نمایند.
 
زمان:

روز چهارشنبه 1399/06/26، ساعت 9 صبح

مکان:

خیابان شهید فاطمی(دور شهر) کوچه اول، جنب کلانتری ۱۱، ساختمان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی.

دیدگاه‌ها

م.ترابی 21:48 - 1399/06/25

سلام با تشکر از شما برای تغییر آموزش سنتی لطفا اگر زحمت نیست در فضاسازی آموزشی، رعایت استاندارهای پروتکل‌های بشود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.