رییس اداره کودک و نوجوان مرکزآموزش های کاربردی خبر داد؛

فراخوان مصاحبه دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خراسان رضوی

تاریخ انتشار:
رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی از مصاحبه غیر حضوری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام حقیقت، رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی،  از مصاحبه غیر حضوری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خراسان رضوی خبر داد.

وی با اشاره به ادامه روند شیوع ویروس کرونا افزود: اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، از افرادی که در فراخوان شرکت در مصاحبه غیر حضوری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ثبت نام کرده اند، مصاحبه غیر حضوری به عمل می آید.

حجت الاسلام حقیقت از ثبت نام 250 نفر از طلاب خراسان رضوی در این دوره خبر داد و گفت: پس از به عمل آمدن مصاحبه غیر حضوری 40 نفر به منظور شرکت در این دوره انتخاب خواهند شد.

رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی با بیان این که، دوره ویژه طلاب استان خراسان رضوی می باشد اظهار داشت: شرکت طلاب سایر استان ها در این دوره ممنوع بوده و در صورت حضور هیچ گونه امتیازی در جذب و گزینش ایشان محسوب نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: این دوره آموزشی در زمینه‌هایی از جمله: مبانی تعلیم و تربیت، طراحی، تکنولوژی آموزشی، ادبیات کودک و نوجوان، روش کلاس داری، روش بیان احکام، مسابقات فرهنگی، اردو داری و ... غیر حضوری برگزار می شود.

رییس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی از امتیازات این دوره خبر داد و گفت: دوره به صورت آفلاین بوده و در پایان دوره، مدرک آموزشی معتبر صادر می شود و شرکت در دوره آموزشی به عنوان سابقه آموزشی لحاظ شده و پس از اخذ مدرک از امتیاز اولویت اعزام عمومی و تخصصی در مناسبت های تبلیغی برخوردار خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.