مدیرکل تبلیغ تخصصی:

کتابخانه های عمومی، ظرفیتی مناسب برای فعالیت های تخصصی فرهنگی و تبلیغی

تاریخ انتشار:
دکتر اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: کتابخانه های عمومی سراسر کشور، ظرفیتی مناسب برای فعالیت های تخصصی فرهنگی و تبلیغی می باشد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، دکتر اباذر جعفری مدیرکل تبلیغ تخصصی در نشست تنظیم تفاهم نامه بین سازمان کتابخانه های استان قم و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از ظرفیت  بالای کتابخانه های عمومی سراسر کشور برای فعالیت های تبلیغی و فرهنگی خبر داد.

وی در ادامه مطالب خود افزود: اداره کل تبلیغ تخصصی در زمینه ها و موضوعات مختلف دارای کارشناسان و مبلغان متخصص می باشد که می توان از این پتانسیل در ایجاد برنامه های فرهنگی و تبلیغی برای حدود 7000 پرسنل و 10 میلیون اعضای کتابخانه های عمومی کشور استفاده نمود.

دکتر جعفری پالایش کتاب های مفید و مضرّ موجود در کتابخانه های عمومی کشور را امری مهم و فوری برشمرد و اظهار داشت: کتابخانه های عمومی کشور همانطور که منشاء برکات و علم آموزی هستند با ارائه کتاب های غیرمفید و مضرّ می توانند منشاء آسیب ها نیز باشند. دفتر تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغان متخصص در این زمینه می تواند متصدی این پالایش شود.

مدیرکل تبلیغ تخصصی بیان کرد: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هم از نظر ظرفیت خوب انسانی و از نظر محتوایی در راستای بالابردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین ارتقای سطح علمی و فرهنگی پرسنل و اعضای کتابخانه های سراسر کشور آماده همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور، می باشد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.