رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی:

وحدت اسلامی، عامل ترس و وحشت دشمن

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام شریعتمداری، رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بزرگترین ترس دشمن، وحدت میان شیعیان و اهل سنت می باشد. به وسیله این وحدت است که مسلمانان می توانند حقوق خود را از دولت های مستکبر جهان مطالبه کنند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام شریعتمداری، رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خصوص اعزام مبلغان در هفته وحدت مطالبی را بیان کرد.

حجت الاسلام شریعتمداری ضمن تبریک هفته وحدت و اعیاد ماه ربیع، تبلیغ در این ایام را مغتنم شمرد و گفت: این مناسبت تبلیغی در ایامی واقع شده  است که مناسبت های شادی در آن قرار دارد و پذیرش و آمادگی مطالب از سوی مخاطب در این ایام به مراتب بالاتر از دیگر ایام تبلیغی می باشد.

وی در ادامه افزود: هفته وحدت امسال مقارن شده است با توهین کشور فرانسه و هتاکی نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، که مبلغان باید فرصت را مغتنم شمرده و ویژگی های پیامبر گرامی اسلام برای مخاطبان خود بازگو کنند.

رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی به پیشینه هفته وحدت اشاره کرد و اظهار داشت: هفته وحدت سال 1360 به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پایه ریزی شد که به عنوان یکی از فعالیت های ویژه حضرت امام (ره) در راستای گسترش انقلاب اسلامی و اسلام عزیز می باشد.

حجت الاسلام شریعتمداری بیان کرد: در بحث پیشینه هفته وحدت می توان به فعالیت های تبلیغی مقام معظم رهبری در زمان تبعید خود در استان سیستان و بلوچستان در چنین ایامی اشاره کرد.

وی به لزوم وحدت بین مسلمانان جهان اشاره کرد و گفت: شیعیان با برادران اهل سنت وجوه اتفاق بسیار بالایی را دارند اما شیطنت های دشمن قسم خورده باعث شده است اختلافاتی که بصورت طبیعی بیت مسلمانان وجود دارد بزرگ نشان داده شود و توسط همین بزرگ نمایی غلط دشمنان بتوانند ضربه های بزرگی بر پیکره جهان اسلام وارد کنند.

رئیس اداره اعزام تبلیغ عمومی اظهار داشت: بزرگترین ترس و وحشت دشمن، وحدت میان شعیان و اهل سنت است، چون به وسیله همین وحدت است که مسلمانان می توانند حقانیت خود را ثابت کرده و حقوق جهانی خود را از دولت های مستکبر مطالبه کنند.

حجت الاسلام شریعتمداری در پایان مطالب خود گفت: مبلغان اعزامی در این ایام دقت کنند با توجه ادامه شیوع ویروس کرونا و تبعات اقتصادی آن در خانواده های مستضعف شیعه و سنی، کمک های مومنانه خیرین محترم را به مناطق مشترک سوق داده و کمک حال این خانواده ها باشند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.