رئیس مرکز آموزش های کاربردی گفت:

لزوم توانمندسازی طلاب در تبیین موضوع اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشار:
رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی لازم است دوره های آموزش تخصصی در زمینه تبیین مساله اقتصاد مقاومتی برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه همکاری مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم، سازمان اوقاف و ستاد اقتصاد مقاومتی حوزه  با موضوع لزوم برگزاری دوره آموزشی تببین مساله اقتصاد مقاومتی برای مبلغان در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آقای سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی لازم است دوره های آموزش تخصصی در زمینه تبیین مسأله اقتصاد مقاومتی برگزار گردد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی حوزه، همکاری های لازم در خصوص برگزاری دوره های آموزش را با مرکز آموزش های کاربردی داشته است لیکن این همکاری ها باید بیشتر شود تا شاهد تحول در زمینه مسائل اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی در ادامه افزود: دوره های آموزشی مختلفی در قالب کارگاه های آموزشی با موضوع اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است و هم اکنون مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات در حال ضبط آفلاین دوره کامل موضوع اقتصاد مقاومتی با سرفصل های مشخص می باشد.

سلیمانی به گستردگی سامانه آموزش مجازی مرکز آموزش های کاربردی اشاره کرد و گفت: مرکز آموزش های کاربردی با توجه به گسترگی سامانه lms (سامانه آموزش مجازی) که در اختیار دارد می تواند در سطح کشور دوره های آموزشی خود را برگزار نماید. نمونه بارز آن را می توان در آموزش و تحت پوشش قرار گرفتن 6000 مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در سال گذشته مشاهده نمود.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به در اختیار داشتن امکانات لازم و ظرفیت بیش از 40 هزار مبلغ، می تواند در زمینه تبیین موضوع اقتصاد مقاومتی گام های بلندی را بر دارد و البته گام های اولیه برداشته شده است.

وی به قابلیت های بالای سامانه آموزش مجازی مرکز آموزش های کاربردی اشاره کرد و افزود: ظرفیت سامانه آموزش مجازی این مرکز در بخش آنلاین 800 کاربر را بصورت ارتباط چند طرفه پوشش می دهد. در بخش آفلاین نیز با توجه به فوائد بسیاری از جمله برگزاری آزمون بعد از هر کلاس، ظرفیت مذکور به چندین برابر افزایش می یابد.

سلیمانی بیان کرد: نشست های تخصصی ماه محرم 1400 نیز در حال ضبط می باشد که به یاری خداوند متعال سعی می کنیم سطح علمی و کاربردی نشست ها را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.