پیام تسلیت انجمن تخصصی کودک و نوجوان

حجت الاسلام راستگو، حدیث "علیکم بالاحداث" را جامعه عمل پوشاند

تاریخ انتشار:
انجمن تخصصی کودک و نوجوان در پی درگذشت مرحوم حجت الاسلام راستگو با انتشار پیام تسلیت، از زحمات چندین ساله او تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، انجمن تخصصی کودک و نوجوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، در پی درگذشت مرحوم حجت الاسلام راستگو با انتشار پیام تسلیت، از زحمات چندین ساله او تجلیل کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

انجمن تخصصی کودک و نوجوان ضایعه درگذشت پرچمدار تبلیغ تخصصی کودک و نوجوان جناب حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن راستگو را به دوستداران و خصوصا شاگردان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای ایشان علودرجات و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را آرزومند است.

حقیقتا استاد راستگو در عصر ما از اولین روحانیونی بودند که به سفارش علیکم بالاحداث با هنرمندی خاص جامه عمل پوشاندند و از مشوقان و حامیان جدی ما در تقویت انجمن تخصصی کودک و نوجوان بودند که با راهنمایی ها و رهنمود های دلسوزانه و پدرانه نقش راهبردی و مهمی را ایفا میکردند.

ما در انجمن تخصصی کودک و نوجوان متعهد می شویم که در همه ابعاد تبلیغی و تربیتی کودک و نوجوان راه ایشان را ادامه داده و دغدغه های آن استاد بزرگوار را نصب العین خود قرار دهیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.