در نشستی هم اندیشی مطرح شد:

ظرفیت عظیم خانواده بزرگ ارتش جهت برگزاری دوره های فرهنگی و تبلیغی

تاریخ انتشار:
به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشست هم اندیشی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش و رئیس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشست هم اندیشی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش با حضور جناب سرهنگ میدانی و دکتر سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفت.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام شریعتمداری در خصوص ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی و خصوصا معاونت فرهنگی و تبلیغی و مرکز آموزش های کاربردی توضیحاتی ارائه داد و افزود: با توجه به مخاطبان ویژه ای که در خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی قرار دارد تعامل ۲مجموعه در راستای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی سازنده می باشد

در ادامه سرهنگ میدانی به مخاطبان آماده و مستعد خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیاز ویژه آنان در مباحث فکری و عقیدتی و قرآن عترت اشاره کرد و اظهار داشت: این مخاطبانِ ۹۰۰هزار نفری مجموعه کادر و سرباز و خانواده آنان، ظرفیتی عظیم برای برگزاری فعالیت های تبلیغی و فرهنگی می باشند که در میان آنان ۲۵هزار نفر، حافظ و قاری قرآن وجود دارد.

سرهنگ میدانی در ادامه مطالب خود افزود: برای اینکه شاهد فالیت های تبلیغی اثربخش و جامع برای خانواده بزرگ ارتش باشیم باید کیفیت و استمرار فعالیت های فرهنگی و تبلیغی را مد نظر قرار دهیم.

همچنین در ادامه این جلسه، دکتر سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی نیز از توانمندی ویژه مرکز آموزشهای کاربردی با سامانه lms سخن گفت و افزود: برای اجرای برنامه های مشترک بهتر است آموزش به صورت گام به گام اجرایی شود.
 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.