آیت الله شفیعی بیان کرد:

دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است

تاریخ انتشار:
آیت الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است و باتوجه به مدیران کنونی، شاهد پیشرفت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است و باتوجه به مدیران کنونی، شاهد پیشرفت خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیه شریفه الذین یبلغون رسالات الله ویخشونه و لایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیباً، این پیام را می رساند که هیچ چیزی دوام و بقائش به جزء با تبلیغ نیست.

وی در ادامه مطالب خود افزود: در جلسه ای که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان ضمن تأکید به تبلیغ فرمودند، اسرائیل با این همه سر و صدا وابسته به تبلیغ است به این دلیل باید بیش از این به تبلیغ اهمیت داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: من اعتراف می کنم دفتر تبلیغات اسلامی، خوزستان و اهواز را سربلند کرده است و باتوجه به مدیران کنونی، دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان ان شاء الله شاهد بهتر شدن مسائل تبلیغی در استان باشیم.

آیت الله شفیعی اظهار داشت: یقیناً مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به مسائل خوزستان کاملاً استحضار دارند لذا نیاز است که این نمایندگی مورد حمایت بیشتر قرارگیرد تا ان شاء الله شاهد روال خوبی از نظر تبلیغات در استان باشیم و توانایی های خود را به منصه ظهور برسانیم.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی، تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در بیاناتی، گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی ارائه کردند.

همچنین جحت الاسلام و المسلمین علی نژاد از فعالیت های دفتر خوزستان نیز گزارشی ارائه کردند.

در این جلسه یاد و خاطر طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی فرزند آیت الله شفیعی را گرامی داشتند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.