فراخوان پذیرش (معاف از آزمون) متقاضیان مشاوره خانواده، حقوقی و مذهبی در مراکز مشاوره خانواده

تاریخ انتشار:
مركز وكلاء و كارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در نظر دارد از بین متقاضیان جهت اعطای «پروانه مشاوره خانواده» در حوزه های روانشناختی، مددکاری اجتماعی، مشاوره حقوقی-مذهبی و «مجوز تأسیس مرکزمشاوره خانواده» اقدام نماید.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با توجه به سیاست های تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق، اقدام به فراخوان جذب مشاوران رواشناس، حقوقی و مذهبی در مراکز مشاوره خانواده کرده است.

 گفتنی است مركز وكلاء و كارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در نظر دارد از بین متقاضیان جهت اعطای «پروانه مشاوره خانواده» در حوزه های روانشناختی، مددکاری اجتماعی، مشاوره حقوقی-مذهبی و «مجوز تأسیس مرکزمشاوره خانواده» اقدام نماید.

متقاضیان از جمله طلاب و مبلغان دارای تحصیلات حوزوی یا دانشگاهی در رشته‌های مطالعات خانواده، مشاوره، روان‌پزشکی، روان‌شناسی، مددکاری اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و ...  با داشتن شرایط لازم همکاری در این زمینه، می توانند بدون نیاز به آزمون در این فراخوان شرکت کنند. 

شایان ذکر است این فراخوان برای متقاضیان، معاف از آزمون بوده و شامل مبلغان  فعال در حوزه مشاوره خانواده،حقوقی و مشاوره مذهبی خانواده که دارای شرایط باشند، می گردد.

اطلاعات تفصیلی و فرم ثبت نام و شرایط متقاضیان در لینک زیر قابل مشاهده است.

لینک شرایط متقاضیان اینجا کلیک نمائید.

لینک فرم ثبت نام : https://jazb.judiciarybar.ir/auth/register

با همت گروه های تبلیغی اسوه زندگی و بنیان زندگی، مسیر هماهنگی برای متقاضیان این فراخوان ایجاد شده است. لذا مبلغان متقاضی با ارسال پیام به شماره 09191609572 در پیام رسان ایتا میتوانند نسبت به هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

frkhwn-mshwrn-1.jpg

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.