رئیس گروه تولید محتوا خبر داد؛

انتشار مجموعه سخنرانی های دکتر رفیعی در قالب کتاب

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام مومنی اظهار داشت: به منظور بهرمندی بیشتر مبلغان از مطالب سخنرانی های دکتر رفیعی،گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نظر دارد این سخنرانی ها را در قالب کتاب و با نظارت مستقیم دکتر رفیعی منتشر نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مومنی، رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار ما از انتشار مطالب سخنرانی های حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی، در قالب کتاب خبر داد.

حجت الاسلام مومنی بیان کرد: به منظور بهرمندی بیشتر مبلغان سراسر کشور از مطالب مجموعه سخنرانی های دکتر رفیعی،گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر دارد این سخنرانی ها را در قالب کتاب و با نظارت مستقیم حجت الاسلام و المسلمسن رفیعی منتشر نماید.

رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به ویژگی های محتوای سخنرانی های دکتر رفیعی اشاره کرد و افزود: از دلایل انتشار مطالب سخنرانی حجت الاسلام رفیعی می توان به اتقان، کاربردی بودن، منظم و دسته بندی شده مطالب ایشان اشاره کرد، به همین دلیل مطالب ایشان برای تمام اقشار قابل استفاده است.

وی در ادامه بر لزوم ثبت و انتشار مطالب مورد نیاز جامعه اشاره کرد و افزود: مطالب ناب و مورد نیاز برای استفاده عموم مردم و به خصوص مبلغان محترم سراسر کشور باید ماندگار شوند و یکی از راه های ثبت و ماندگاری مطالب سودمند، مکتوب و منتشر شدن آن است.

حجت الاسلام مومنی مستند بودن محتوای تبلیغی را مهم برشمرد و اظهار داشت: بسیاری از کتاب های سخنرانی دکتر رفیعی که منتشر شده است متاسفانه مستند نیستند، اما در انتشار کتاب مذکور، مجموعه سخنرانی های ایشان توسط گروه تولید محتوا مستندسازی و ویرایش می شود و پس از نظارت حجت الاسلام رفیعی، منتشر خواهد شد.

 حجت الاسلام و المسلمین مومنی بیان کرد: اولین مجموعه سخنرانی های دکتر رفیعی با عنوان "رشد و تعالی از منظر قرآن و روایت" آماده چاپ است و به زودی منتشر خواهد شد. مبلغان محترم می توانند با مراجعه به سایت تولید محتوای فرهنگی به نشانی https://tm.balagh.ir/ از زمان انتشار و نحوه خرید این اثر مطّلع شوند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.