به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره های آموزش هنری برگزار شد

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با مشارکت موسسه فرهنگی هنری دین و هنر و رسانه پویا، مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی، پارک علم وفناوری استان قم و گروه آسمان مفرح امید دوره های آموزش هنری را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با مشارکت موسسه فرهنگی هنری دین و هنر و رسانه پویا، مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی، پارک علم وفناوری استان قم و گروه آسمان مفرح امید دوره های آموزش هنری را برگزار کرد.

شایان ذکر است این دوره آموزشی بصورت حضوری و مجازی و با هدف توانمندسازی و تقویت مهارت های هنری مادران و کودکان، نوجوانان در قالب؛ تصویر سازی، نقاشی سفال و  نقاشی ویترای به مدت 157 ساعت برگزار شد.

گفتنی است 120 نفر هنرجو در 9 دوره آموزشی از تاریخ 1399/09/01 تا 1399/12/20 تحت نظر استاد حجت الاسلام فرخ وند این دوره را با موفقیت به پایان رساندند.

لازم به ذکر است از سرفصل های آموزشی دوره مادران و نوجوانان می توان به؛ آموزش اجمالی با هنر های تجسمی و انواع تصویر سازی، آشنایی کامل با ابزارهای هنری، آموزش طراحی شخصیت، کارکتر انسان و حیوانات، آموزش تکنیک (گواش،  اکولین، کلاژ و اسکرچبرد) نام برد.

در دوره کارگاه کودکان سرفصل هایی چون؛ آشنایی کامل با ابزارهای هنری، آموزش ترکیب رنگ، آموزش تکنیک گواش و کلاژ، آموزش: پاستل، اسکل چبرد، مدادرنگی) بکار برده شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.