به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره آموزش مجازی همسران مبلغان برگزار می شود

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به تاثیر و ایفای نقش همسران مبلغان در ایام تبلیغ به عنوان همیار و همراه مبلغان، دوره آموزش مجازی همسران مبلغان را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با توجه به تاثیر و ایفای نقش همسران مبلغان در ایام تبلیغ به عنوان همیار و همراه مبلغان و ضرورت ارتقاء سطح علمی و مهارتی، دوره آموزش مجازی مبلغان همسران مبلغان برگزار می کند.

یکی از ویژگی های تبلیغ موفق پاسخگویی به همه مخاطبین در ایام تبلیغ می باشد وحضور همسر توانمند فرصت ارتباط گیری بانوان در منطقه تبلیغی با مبلغ را در مورد مسائلی که طرح آن از سوی بانوان با روحانیون دشوار باشد را فراهم میکند و این امر به موفقیت و پویایی تبلیغ کمک شایانی میکند.

گفتنی است که این دوره در قالب 24 واحد آموزشی به صورت مجازی(آفلاین) برگزار و به افرادی که نمره قبولی را در پایان دوره کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا می شود و از شرایط شرکت در این دوره؛ روحانی بودن همسر، پدر یا برادر می باشد.
لازم به ذکر است از منابع آموزشی این دوره می توان به موضوعاتی چون:عقائد و معارف شیعه، اخلاق در تبلیغ، احکام بانوان، احکام عمومی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم، روش تدریس قرآن کریم، فرزند پروری، مخاطب شناسی و برقرار ارتباط مؤثر، فن رثاء و مقتل شناسی، زن و مهدویت اشاره کرد.

شایان ذکر است شروع دوره از 15 خرداد لغایت 15 آذر ماه 1400 می باشد و شرکت کنندگان محترم می توانند با مراجعه به لینک زیر جهت ثبت نام در این دوره آموزشی از 29 اردیبهشت ماه لغایت 10 خرداد ماه اقدام نمایند.
 

pysh-thbt-nm_5.jpg

hmsrn-mblgn.jpg

دیدگاه‌ها

سیدعلیرضا بابایی 12:21 - 1400/02/31

سلام علیکم ممنون ازمعاونت فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات قم که این دوره ی که برای همسران مبلغان برگذارخواهدکرد)*این امرباعث تقویت علمی ومهارتی خانواده وشخص مبلغ خواهدبود*

خدیجه رجبی فتوحی 12:49 - 1400/03/06

برنامه خوبی است

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.