به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی تبلیغی؛

جلسه توانمندسازی مبلغان جهت حضور درزندان ها برگزار شد

تاریخ انتشار:
اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مرکز مطالعات فرهنگی آموزش روحانیون قوه قضائیه، جلسه توانمندسازی مبلغان جهت حضور در زندان ها را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با همکاری مرکز مطالعات فرهنگی آموزش روحانیون قوه قضائیه، جلسه توانمندسازی مبلغان جهت حضور درزندان ها را برگزار کرد.

شایان ذکراست این جلسه توانمندسازی به منظور تربیت مبلغین تخصصی برای حضور و تبلیغ در زندان ها روز سه شنبه 16 تیرماه 1400 در سالن جلسات رضوان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.

گفتنی است این جلسه دومین سطح از اولین دوره تربیت مبلغین تخصصی زندان در غالب مخاطب شناسی سرباز بوده و برای برگزاری آن، تعداد 50 مبلغ واجد شرایط از بین 150 نفر از مبلغان گزینش شده است. همچنین اولین جلسه این دوره در خرداد ماه سال جاری با 9 عنوان اموزشی از قبیل مخاطب شناسی زندانی، اشنایی با ایین نامه، اصطلاحات حقوقی و قضایی، اشنایی با مواد مخدر، حفاظت و اطلاعات و.....برگزار گردید.

لازم به ذکر است مبلغان شرکت کننده بعد از اتمام این جلسه به منظور تبلیغ در زندان ها برای سربازان وظیفه و همچنین سربازان پادگان شهید کچویی کرج اعزام می شوند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.