حجت الاسلام خوئینی خبر داد؛

حضور فعال گروه تبلیغی رشد در بیمارستان های کرونایی قم

تاریخ انتشار:
مدیر گروه تبلیغی رشد اظهار داشت: پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند.
حضور فعال گروه تبلیغی رشد در بیمارستان های کرونایی قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام حسنعلی خوئینی مدیرگروه تبلیغی رشد از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گویی با خبرنگار ما از حضور فعال اعضای این گروه در بیمارستان های کرونایی شهر قم خبر داد.

حجت الاسلام خوئینی اظهار داشت: پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص همکاری تمامی نهادها در روند کاهش شیوع ویروس کرونا در موج پنجم، گروه تبلیغی رشد با تمام توان وارد میدان شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان و مردم عزیز خواهد ماند. 

وی در ادامه به موضوع ایام تبلیغی دهه اول ماه محرم سال جاری اشاره کرد و افزود: فعالیت های جهادی در بیمارستان های کرونایی شهر قم از روز اول ماه محرم الحرام 1400 با حضور طلاب و جهادگران توانمند در این عرصه شروع شده و ادامه خواهد داشت.

999999.jpg

مدیرگروه تبلیغی رشد بیان کرد: در این موسم تبلیغی بیش از ۲۰۰ نفر از طلاب و جهادگران حضور پیدا کرده که با آرامش بخشی و امید دهی به بیماران کرونایی و همچنین توزیع آبمیوه و آش به آنان در پی کاستن از خستگی های کادر درمان می باشند.

حجت الاسلام خوئینی گفت: علاوه بر همکاری های شبانه روزی با کادر درمان، در فرصت و مکان های مناسب مبلغان این گروه اقدام به خواندن روضه حضرت سیدالشهداء نیز می کنند تا بدین وسیله بیماران کرونایی و کادر درمان نیز از فیض حضور در عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بهره مند گردند.

99999999.jpg

مدیرگروه تبلیغی رشد در پایان این گفتگو اظهار داشت: از همه طلاب و مبلغان گرامی توانمند دعوت می شود در صورت تمایل به حضور در این حرکت جهادی مشخصات؛ نام و نام خانوادگی و کدملی و نام پدر را به شماره  09121524300   پیامک فرمائید تا با حضور در این حرکت جهادی وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان بار دیگر ثابت نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.