رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان خبر داد؛

تبلیغ رسانه ای و حضوری 220 مبلغ نخبه در ایام دهه محرم 1400

تاریخ انتشار:
رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: در دهه اول ماه محرم سال جاری 220 مبلغ نخبه بصورت رسانه ای و حضوری به امر مقدس تبلیغ مشغول بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین علی عباس زاده رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما از تبلیغ 220 مبلغ نخبه در دهه اول ماه محرم سال جاری خبر داد.

حجت الاسلام عباس زاده اظهار داشت: در دهه اول محرم سال جاری اعزام مبلغان نخبه با توجه به آیین نامه ابلاغی ستاد ملی کرونا مبنی بر اقامه مجالس ابا عبدالله الحسین (ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت پذیرفت. 

وی در ادامه افزود: تعداد 220 مبلغ نخبه در اعزام مذکور شرکت داشته که 25 نفر از آنها در شهر مقدس قم و افراد دیگر در سطح کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مشغول فعالیت های تبلیغی شدند.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان، تبلیغ در رسانه را امری مهم برشمرد و گفت: با توجه به اهمیت تبلیغ در رسانه تعداد 8 نفر از مبلغان نخبه توانمند از جمله؛ آیات و حجج اسلام علی نظری منفرد، نجم الدین طبسی، سیدمحمدتقی قادری، هادی عباسی خراسانی، سیدمحمود مدنی بجستانی، سید ابوالفضل طباطبایی، محمدحسن فاضل گلپایگانی و سیدمحمود وزیری در فضای رسانه حضوری پررنگ و موثر داشتند.

حجت الاسلام عباس زاده بیان کرد: تبلیغ رسانه ای که با همکاری مرکز آموزش های کاربردی و پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، به صورت حرفه ای ضبط  و در صفحه اختصاصی بلاغ در هیات آنلاین پخش گردید که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

ایشان گفت: در این سخنرانی ها به موضوعاتی چون راهبردهایی از نهضت حسینی، مسئولیت اجتماعی، رمز ماندگاری نهضت حسینی، ابعاد شخصیتی سیدالشهداء (ع)، دلایل به وجود آمدن جریان کربلا، توصیه هایی جهت معرفت افزایی با تکیه بر اهداف قیام سیدالشهداء (ع) ،پاسخ به شبهات و ... پرداخته شد.

وی با اشاره به همکاری نخبگان تبلیغی با صدا وسیمای مراکز استان ها اظهار داشت: تعداد22 نفر از نخبگان تبلیغی علاوه بر تبلیغ حضوری، با صدا وسیمای مراکز استانها هم همکاری داشته و به صورت زنده و مستقیم و نیز ضبط برنامه و پخش آن در ساعات مختلف فعالیت تبلیغ خود را رقم زدند.

رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان گفت:  تعداد 60 نفر از مبلغان نخبه در فضای مجازی فعالیت هایی چون ضبط و ارسال سخنرانی های چند دقیقه ای، روضه به صورت تصویری، صوتی،  تبلیغ مکتوب و نیز پاسخ به سئوالات و شبهات را برعهده داشتند که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.