پیام تسلیت رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در پی رحلت مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی حکیم

تاریخ انتشار:
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در پیامی، درگذشت مرجع عالیقدر و عالم وارسته حضرت آیت‌الله العظمی سیدمحمدسعید حکیم را تسلیت گفت.

به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در پیامی، درگذشت مرجع عالیقدر و عالم وارسته حضرت آیت‌الله العظمی سیدمحمدسعید حکیم را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

ضایعه ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سیدمحمد حکیم را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، فرزندان معظم له و خاندان مکرم حکیم تسلیت عرض می‌کنم.

آن عالم پارسا پس از عمری تلاش و فعالیت در مسیر تحکیم مبانی و احیای سنت‌های اسلامی، برکات فراوانی را در تربیت نسلی از عالمان فاضل و آثار فاخر علمی به یادگار گذاشت.

نقش ارزنده آن فقیه بزرگوار در احیای آئین پیاده‌روی اربعین در کنار فعالیت‌ها و خدمات اجتماعی ، او را برای همیشه در اذهان خادمان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) زنده نگه خواهد داشت.

آن سلاله پاک پیامبر در دفاع از کیان اسلام و فرهنگ اسلامی، تا پای‌جان در مقابل رژیم بعث عراق ایستاد و سال‌ها رنج زندان و شکنجه را به جان خرید.

از خداوند متعال علو درجات آن عالم ربانی و صبر و اجر برای فرزندان و خاندان معظم حکیم و شاگردان و بازماندگان آن عزیز خواستارم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.