به همت اداره کل تبلیغ تخصصی صورت گرفت؛

اعزام مبلغان نخبه به مناطق مشترک استان هرمزگان در هفته وحدت 1400

تاریخ انتشار:
اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت خجسته ایام ولادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت، جهت حضور در نشست های علمی، همایش ها و دیدارهای وحدت آفرین با علمای اهل سنت استان هرمزگان، مبلغ نخبه اعزام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ،اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناسبت خجسته ایام ولادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت، جهت حضور در نشست های علمی، همایش ها و دیدارهای وحدت آفرین با علمای اهل سنت استان هرمزگان،مبلغ نخبه اعزام کرد.

گفتنی است جبهه استکبار و ایادی آن با طرح شبهات سیاسی و قومی-مذهبی در پی ایجاد اختلاف، تفرقه میان مسلمانان، ترویج و گسترش جریانهای التقاطی در منطقه و به ویژه مناطق سنی نشین ایران است. بدیهی است که در این راستا نخبگان و افراد تاثیر گذار بیش از دیگران مورد توجه دشمنان می باشند. به منظور تقابل با این تحرکات سازمان یافته ضرورت دارد که عموم اهل سنت و به ویژه جامعه نخبگانی آنها در برابر القائات دشمنان، از واقعیتها مطلع شوند.

شایان ذکر است اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با دوراندیشی سیاسی و با داشتن ظرفیت نخبگانی خود و در راستای هم اندیشی و هم افزایی میان علمای شیعه و اهل سنت اعزام مبلغان نخبه را به مناطق مشترک در دستور کار خود قرار داده است.
لازم به ذکر است در این اعزام سه نفر از مبلغان نخبه حجج اسلام؛ زمانی، توحیدی و عباس زاده جهت اجرای برنامه برگزاری جلسات دیدار وهم اندیشی مبلغان نخبه با علمای اهل سنت از برنامه های مصوب قطب تعمیق ایمان وباورهای دینی (میزتخصصی وهابیت) از تاریخ ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز اعزام شدند و مورد استقبال نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان قرار گرفتند.

از جمله برنامه های این اعزام می توان به؛ شرکت در همایش وحدت (قشم)، دیدار باشیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه قشم، دیدار با شیخ عبدالله بازماندگان فارغ التحصیل خارطون سودان، حضور در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بندرعباس، شرکت در همایش وحدت بندر عباس، شرکت در همایش وحدت بندرخمیر، دیدار با علمای اهل سنت بندر خمیر و حضور در نمازجمعه سورو اشاره نمود.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.